1e MF MegaMeeting 2011: Zondag 8 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoorde van iemand anders naast me dat er in Veenendaal meer als 1200 waren.

Lijkt me erg veel aangezien er maar rond de 600 inschrijvingen zijn.

politie stond te schatten en te tellen......

( foto's maken langs de politie en een heeeel groot oor open loont )

man met fluor hesje was recherche / of politie reed op een bmw

div foto's van deze meneer in actie
 
Hoorde van iemand anders naast me dat er in Veenendaal meer als 1200 waren.

Lijkt me erg veel aangezien er maar rond de 600 inschrijvingen zijn.
Inschrijving zegt niks, daarbij is het eerder een aanmelding die iemand gedaan heeft O-)
Wij zijn ook langs geweest zonder aan te geven in dit topic en dat gebeurt vrijwel elk jaar dat mensen niet melden dat ze komen, ook omdat veel mensen gewoon het weer afwachten ;)
 
Laatst bewerkt:
als je net Veenendaal in kwam als je van Rhenen naar Veenendaal gaat staat er een witte auto,daar mag je 50km stond een raampje van die witten auto open en ik zag dat er een roodlampje knipperde en na goed kijken zaten er wouten er in die flikkers en en flitspaal bij Rhenen naar Veenendaal stoplicht
 
Bij aankomst voor de rotonde bij veenendaal kwamen er een paar aan die even de begrenzer aantikten,met koppeling uiteraard.
Die dikke diender op de rotonde die de hele dag stond te vreten schreef 'm bij passeren gelijk op inclusief tijd.
Wat een criminele motorrijder!

En een flitser onderweg naar amersfoort,waarschijnlijk staan we erop met 140,niet gezien,achter ons konden ze nog remmen.
Evenals die zwarte opel die stond te flitsen op dat mooie stukkie binnendoor vlak voor veenendaal.
De meesten zagen m wel.

De weg is weer een stuk veiliger geworden vandaag....."koos,al die motorrijders die we net zagen"......

Verder wel kicken met die aruba-gasten die effe driftend voorbij kwamen in amersfoort,en die gozer met zijn stoppies met die zwarte fiets.
 
Waarom was iedereen zo vroeg weg? Kom je net iets na 2-en aan, is het hele terrein leeg. Rij ik door naar amersfoort, ook vrijwel niemand. WTF??!!
 
Hoorde van iemand anders naast me dat er in Veenendaal meer als 1200 waren.

Lijkt me erg veel aangezien er maar rond de 600 inschrijvingen zijn.

elke aanmelding nam wel iemand mee, of meer dan een iemanden ;)

dan zit je al snel aan 1200, denk dat er meer geweest zijn zelfs
 
Ja idd, kwamen met Eindhoven groep na 12 aan, drink wat in de Mac stroomt het hele terrein leeg -O- waren er nog zat maar voor m'n eerste was het een hele korte.. Was nog vet natuurlijk maar erg jammer

Edit: volgend jaar dus eerder dan maar geen premeet ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij aankomst voor de rotonde bij veenendaal kwamen er een paar aan die even de begrenzer aantikten,met koppeling uiteraard.
Die dikke diender op de rotonde die de hele dag stond te vreten schreef 'm bij passeren gelijk op inclusief tijd.
Wat een criminele motorrijder!

En een flitser onderweg naar amersfoort,waarschijnlijk staan we erop met 140,niet gezien,achter ons konden ze nog remmen.
Evenals die zwarte opel die stond te flitsen op dat mooie stukkie binnendoor vlak voor veenendaal.
De meesten zagen m wel.

De weg is weer een stuk veiliger geworden vandaag....."koos,al die motorrijders die we net zagen"......

Verder wel kicken met die aruba-gasten die effe driftend voorbij kwamen in amersfoort,en die gozer met zijn stoppies met die zwarte fiets.

Vooral mooi hoe hij bij de eerste stoppie bijna zn achterwiel op een paar wandelende motorrijders neergooide en de 2e keer bijna op de motorkap van de auto die net om de hoek kwam.

En dan vind je het gek dat er zoveel politie rondrijd. :')

Als je niet kunt stunten op een veilige manier, doe het dan gewoon niet.
 
Kwam omdat er bizar veel politie was.. En undercover agentjes rond reden....


Nog nooit zo'n gare MFMM gehad :P (Was alleen in Amersfoort..)


Later nog wel lol gehad met een groepje op een niet nader te noemen locatie.. Privé MFMM, met genoeg wheelie's en burnout O-)
 
Voor de rest, erg leuk weer de MFMM, eerste keer op mn eigen motor. Meteen een onwijs mooie foto voor thuis aan de muur!

A30, flitser... ja wat moet ik daar nou van zeggen. Die hebben we ook mee gepakt met 135. Hopelijk hebben we mazzel aangezien we net langzij een auto reden op dat moment.
 
Amsterdam pre-meet had gerekend op iets van 25-30, reden uiteindelijk met iets van 37 motoren :P . Wel gezellig overigens :)
 
te gek om mee te maken alleen jammer van zo'n dure waterpomp die ik moet kopen :(
ik kon net apeldoorn halen vanuit amersfoort.

volgend jaar zeker weer maar dan zonder pliesie :W :W
 
Ik dacht lekker om een uurtje of 1 daar te zijn.... was er helemaal niets meer. Ik vermoede al dat de politie iedereen had weggestuurd maar niets is minder waar. Ze waren gewoon weggepest. Jammer. Dan maar een ijsje gegeten bij de Mac en terug naar huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan