1e MFMM 2012 foto topic

Hey Roel aka Panther1880,
Bedankt voor je foto, vind um gaaf! :} :}
Zijn dit de originele afmetingen?? zo niet, zou je die kunnen sturen?? O-)
[afbeelding]
Nee, dit zijn niet de originele formaten. Ze zijn geschoten met een 8Mp camera, nu zijn ze krap aan 2Mp, dus de originelen zijn ruwweg ±100% hoger en breder.
 
Mooie foto's hoor :)
het zoeken duurde even maar lol , kan mezelf of gezelschap weer niet vinden :+ het maakt niet uit hoor, maar het is leuk als je jezelf of vrienden tegenkomt :)
 
*O* Dames en Heren,

ik zoek me een slag in de rondte maar ik heb nog geen foto van mij en dochterlief kunnen
vinden.
Ik had oortjes en een staartje op mijn helm, mijn dochter had twee oortjes op haar helm
waarvan er 1 op weg naar Amersfoort eraf gevlogen is.
Wel heb ik zoonlief een paar keer op de foto gezien met z,n nep KTM :Y

Wie o Wie ?

:]
 
yeah buddy gevonden! *O*

Foto-43AOF6ZW-D.jpg
 
Panther1880, super bedankt voor de mooie foto.

Jij bent de enigste die mij heeft gefotografeerd.

Helemaal super, :}

:]
 
Hehehe, LOL. Ik voel me wel vereerd hoor. Ik hoop dat de foto's aan jullie verwachtingen voldoen. Nog druk aan het klussen thuis en probleempjes met de comp. vandaar de vertraging.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YQQLFC6Z

Het was weer lachen hoor. Een hoop mensen die enorm enthousiast op de foto komen. En ik kan evenveel foto's volgens mij nog uploaden van mensen die letterlijk met de ogen dicht rijden (hoe doen jullie dat toch? _O- )
grtz, en tot in ieder geval volgend jaar of wellicht op het circuit of rondom Arnhem :]
Roel aka Panther1880

Ik sta er ook tussen *O* Bedankt! :}
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan allemaal.
Was weer leuk om te doen, iedereen vrolijk en/of gespannen op de foto zetten.
Was even een ochtendje 'machinegun-shooting', sommige foto's zijn dan ook wat verdraaid etc. Ik was meer gericht op mikken dan op mooie composities maken :$ Desalniettemin, geef maar een gil als je een grotere variant van de foto wil, dan trek ik die ook meteen ff recht etc.
GIL!!!!!
MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken mag ik die in groot formaat?
 
Hehehe, LOL. Ik voel me wel vereerd hoor. Ik hoop dat de foto's aan jullie verwachtingen voldoen. Nog druk aan het klussen thuis en probleempjes met de comp. vandaar de vertraging.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YQQLFC6Z

Het was weer lachen hoor. Een hoop mensen die enorm enthousiast op de foto komen. En ik kan evenveel foto's volgens mij nog uploaden van mensen die letterlijk met de ogen dicht rijden (hoe doen jullie dat toch? _O- )
grtz, en tot in ieder geval volgend jaar of wellicht op het circuit of rondom Arnhem :]
Roel aka Panther1880

Ik sta erop thanks! *O*
GroteFoto-DPV6CWQQ.jpg

GroteFoto-CUNJVXX8.jpg
 
Hehehe, LOL. Ik voel me wel vereerd hoor. Ik hoop dat de foto's aan jullie verwachtingen voldoen. Nog druk aan het klussen thuis en probleempjes met de comp. vandaar de vertraging.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YQQLFC6Z

Het was weer lachen hoor. Een hoop mensen die enorm enthousiast op de foto komen. En ik kan evenveel foto's volgens mij nog uploaden van mensen die letterlijk met de ogen dicht rijden (hoe doen jullie dat toch? _O- )
grtz, en tot in ieder geval volgend jaar of wellicht op het circuit of rondom Arnhem :]
Roel aka Panther1880

Jeej, mezelf ook gevonden. *O* Met de eerste van m'n groep achter me er ook nog bij. :)

Hartstikke bedankt voor de foto.
Nieuwe motor, nieuwe foto. *D

Grotefoto-FAN7NMGF.jpg





De onderste foto werd al gepost in het Ténérétopic, ook de fotograaf hiervan bedankt.
Zo zie je tenminste hoe hoog dat hok van me is in vergelijking met sportfietsen. :+

DSC02016.jpg
 
Laatst bewerkt:
hi Roel,
in 1 woord; "PRACHTIG!"
Alleen beetje jammer dat net op het moment dat ik voorbij kwam je een mede-fotograaf op de foto zette, ook mooi hoor ;-)
Ik reed op een groene Honda VFR voor de BMW 1100RT met bijrijdster, zo'n beetje op 1/3 van je indrukwekkende reportage. Durf het bijna niet te vragen maar heb je nog meer materiaal waarop je mij vastgelegd zou kunnen hebben?
TNX!
Hallo Uyl, ik heb nog gezocht maar helaas... ik was zo onder de indruk van mijn medefotograaf... :? :+
Volgende keer beter :Y
 
Mijn bijdrage: Motorstek: Fotoalbum

is er al bekend wie er op de oprit van de snelweg stonden te filmen/foto's te nemen? Het was een jongen en een meid..

Da's voor het eerst dat ik foto's zie van onze motoren zonder dat we er zelf op zitten! Toch leuk om te zien dat het setje zo ook gewaardeerd wordt! *O*

f6889dab969d9f2eb283f26e43f3ff71


(Geen idee van wie de groene is, maar misstaat ook niet op de foto... :P )
 
Hallo Uyl, ik heb nog gezocht maar helaas... ik was zo onder de indruk van mijn medefotograaf... :? :+
Volgende keer beter :Y

Goed bezig geweest Panther! Helaas heb je ons niet op de foto staan... Geen verrassing, aangezien we bij aankomst al zagen dat je niet aan het klikken was. Toch complimenten voor de enorme bijdrage, denk dat je een hoop mensen heel blij gemaakt hebt!

:}
 
Graag gedaan allemaal.
Was weer leuk om te doen, iedereen vrolijk en/of gespannen op de foto zetten.
Was even een ochtendje 'machinegun-shooting', sommige foto's zijn dan ook wat verdraaid etc. Ik was meer gericht op mikken dan op mooie composities maken :$ Desalniettemin, geef maar een gil als je een grotere variant van de foto wil, dan trek ik die ook meteen ff recht etc.


is dat 1800x1200 ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan