Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik ben begonnen op een Honda CB400 F in John PLayer Special style, grote volledige kuip geheel in zwart met een goud randje, mooie leuke fiets was dat, ik had toen alleen nog geen rijbewijs, maar wel een jaartje op rondgereden.(later verkocht voor een appel en een ei)
Toen 6 jaar later mijn rijbewijs gehaald (want ik had een RD350 gekocht) en heb 1 jaar op die RD rondgerosd (bij mij 160+ vermogen wegvaller, nog net geen vastloper) en morgen ga ik een Fireblade kopen....
Een honda cb900 bold'or uit '81. Oud beestje dat gaat als de brandweer(een beetje te voor een eerste motor)
Op 2001-06-28 08:38, schreef BYM:
Ik ben begonnen op een Honda CB400 F in John PLayer Special style, grote volledige kuip geheel in zwart met een goud randje, mooie leuke fiets was dat, ik had toen alleen nog geen rijbewijs, maar wel een jaartje op rondgereden.(later verkocht voor een appel en een ei)
Toen 6 jaar later mijn rijbewijs gehaald (want ik had een RD350 gekocht) en heb 1 jaar op die RD rondgerosd (bij mij 160+ vermogen wegvaller, nog net geen vastloper) en morgen ga ik een Fireblade kopen....de grote dag voor BYM.
Weet je al wanneer je hem dan kan ophalen ? Of is het kopen en?
{edit}typo{/edit}
[ Dit Bericht is bewerkt door: MartijnL op 2001-06-28 10:27 ]