1e motor

Mijn eerst motor is een Suzuki SV650s, in het geel, model 2000 en nieuw. En ik heb hem nog. Nu bijna twee jaar. Geweldig ding, ondanks 25 kw. Maar bijna 2 jaar, dus dat gaat eraf en dan heb ik iets meer vermogen :) . En hij heeft nu bijna 50.000 km gelopen zonder problemen.
 
Ooit (22 jaar geleden) begonnen op een Suzuki T350 (we hebben het over historisch materiaal).

Lache, ik ook. En ook zo'n 22 jaar geleden. Met expansie pijpen, en een klere herrie dat 'ie maakte *D

 
op een morini 500 begonnen 20 jaar en 6 dagen geleden,ik heb er vandaag nogeen zien rijden ,zag er als nieuw uit ,begin volgende week als heropstapper met een ducati M900 S
 
Een R1 :P

Geintje.

Ik moet over 2 weken afrijden, en als ik slaag koop ik waarschijnlijk een Yamaha FZR400. Lijkt me leuk om op te beginnen.

Dan volgend jaar een ZX6R of een Thundercat ofzo.
 
mijn eerste was een Kawasaki Vulcan 750, binnen 6 maanden stond er een Harley Davidson Sportster en die heeft het wel 3 maanden volgehouden en toen kwam de RF en nu twee jaar later rij ik daar nogsteeds op :} Super sterke blokken die Suzuki's, Saint proof! :}
 
M'n eerste fiets was een K75, na een jaar overgestapt op m'n huidige, een R850R.

Persoonlijk vind ik het geen goed idee om een beginnen op te laten stappen op een fiets die 'extreem' is, en dan maakt het weinig uit of dat dan een supersport of een zware chopper of whatever is.
 
ik heb nu ruim een jaar een honda cbr 600 mooie machine om te beginnen wel wennen in het begin op zo'n ding ( tis heel wat anders als een lesmotor }) als je het gas een beetje onder controle hebt kun je er leuk sportief mee rijden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan