1e MotorXtra toertocht 26 september

MotorXtra

MF veteraan
31 mei 2002
1.637
2
Kockengen
Op 26 september vindt de 1e MotorXtra toertocht plaats. Deze gezellige toerrit start bij het pand van MotorXtra in Kockengen en leidt je over de mooiste wegen van het groene hart van Nederland. De totale rit is c.a 180 kilometer lang en is behalve op papier ook via GPS (GARMIN) beschikbaar voor de deelnemers. Langs de route is meer dan voldoende gelegenheid om even te stoppen voor rust. De tocht eindigt weer bij MotorXtra waar een BBQ gereed staat om de inwendige mens te versterken. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan de rit en inschrijven kan via www.motorxtra.nl . Wil je na afloop mee barbecuen dan wordt wel een bijdrage in de kosten gevraagd van €12. De routes kunnen vanaf 10.00 uur in de ochtend afgehaald worden.

Met vriendelijke motorgroet,

Het MotorXtra team
 
Je hoeft je niet in te schrijven. Ff een belletje of een mailtje als je mee wilt BBQen is wel erg prettig. Voor de BBQ kun je ook met de auto komen als het takke weer is (eeuwige hoon is uw deel). Er is ruimte genoeg overdekt.
 
Uit zeer betrouwbare bron O-) heb ik gehoord dat het een mooi toertje gaat worden.

En uit een redelijk betrouwbare bron heb ik net vernomen dat het morgen droog gaat blijven. :)



[me]Kar!n vind een subtiel schopje wel op z'n plaats[/me]
 
Uit zeer betrouwbare bron O-) heb ik gehoord dat het een mooi toertje gaat worden.

En uit een redelijk betrouwbare bron heb ik net vernomen dat het morgen droog gaat blijven. :)



[me]Kar!n vind een subtiel schopje wel op z'n plaats[/me]

Idd, die kerel van je heeft niet voor niets zoveel werk gemaakt van die tocht :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan