1e NL motor-film Burnin' Rubber (premiere)

arno sms mij even als jullie morgen gaan buiten spelen waar en hoelaat probeer ik me aan de snelheid te huoden en probeer jij wakker en op tijd te zijn ;)
 
Op zaterdag 27 september 2003 20:48 schreef jokermotor het volgende:
arno sms mij even als jullie morgen gaan buiten spelen waar en hoelaat probeer ik me aan de snelheid te houden en probeer jij wakker en op tijd te zijn ;)
 
3 oktober 21:00u in Cafe Down Under.
Geef nog ff een straatnaam, nummer en plaats dan kom ik ook ff kijken.

graag 1 biertje (mag ook Ice-tea zijn) in een linker bocht neer zetten, dan heb ik die alvast als ik aan kom rijden.....
 
3 oktober 21:00u in Cafe Down Under.
Geef nog ff een straatnaam, nummer en plaats dan kom ik ook ff kijken.

graag 1 biertje (mag ook Ice-tea zijn) in een linker bocht neer zetten, dan heb ik die alvast als ik aan kom rijden.....

tadaaaaaaaaaaaaaaaa -> Groenmarkt 10 3811CP Amersfoort 8-)
Nog een rietje erbij meneer, hoef je helm nie af te zetten :+
 
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn G*&$#@!# veel te dikke varken van een schoonzus van mij is vrijdag jarig en daar moet ik naar toe |( |( |( |( |( |(

Dus sorry maar ik ben er niet bij helaas '(
 
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn G*&$#@!# veel te dikke varken van een schoonzus van mij is vrijdag jarig en daar moet ik naar toe |( |( |( |( |( |(

Dus sorry maar ik ben er niet bij helaas '(
Hallo, prioriteiten moet je stellen hoor en ik geloof nooit dat schoonfamilie boven het motorrijden en andere motor gerelateerde onderwerpen komt!! :9 :9

Dus vlieg langs op de motor, feliciteer haar en zeg dat je leukere dingen te doen hebt }) .

(heb dus duidelijk geen schoonfamilie)
 
nou ik had het zo in gedachte iedereen die een copie van de DVD
wil kan zich die avond inschrijven, in 1e instantie komt ie niet op internet en zeker niet in z'n geheel,
zoals ik zei kan men zich inschrijven voor de dvd
de kosten bedragen ca. 13 euro (niet meer)
die moet men gelijk voldoen bij inschrijving (beetje streng maar weet hoe het anders kan) :X
 
nou ik had het zo in gedachte iedereen die een copie van de DVD
wil kan zich die avond inschrijven, in 1e instantie komt ie niet op internet en zeker niet in z'n geheel,
zoals ik zei kan men zich inschrijven voor de dvd
de kosten bedragen ca. 13 euro (niet meer)
die moet men gelijk voldoen bij inschrijving (beetje streng maar weet hoe het anders kan) :X
 
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn G*&$#@!# veel te dikke varken van een schoonzus van mij is vrijdag jarig en daar moet ik naar toe |( |( |( |( |( |(

Dus sorry maar ik ben er niet bij helaas '(

hey @rno, ik geef lady ice gelijk PRIORITEITEN
ik zou afzeggen maar ik had in gedachte de film een keer om 22 uur en om 0.00 uur te draaien dus het moet gewoon dat je langskomt (je zit er veel in)
 
Hallo, prioriteiten moet je stellen hoor en ik geloof nooit dat schoonfamilie boven het motorrijden en andere motor gerelateerde onderwerpen komt!! :9 :9

Dus vlieg langs op de motor, feliciteer haar en zeg dat je leukere dingen te doen hebt }) .

(heb dus duidelijk geen schoonfamilie)

:^
 
see ya
en redline zet het biertje maar vast koud want ik BOB :+ niet
oh ja als de film goed is is het misschien wel verplichte kost voor de rijlessen
 
Om ff dit topic weer een beetje in t zicht te brengen...
*UPPERCUT*

Iedereen is welkom vanavond in Amersfoort, Cafe Down Under!

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
see ya
en redline zet het biertje maar vast koud want ik BOB :+ niet
oh ja als de film goed is is het misschien wel verplichte kost voor de rijlessen

Bier (vat) staaat koud :9~ !! En als de film echt zo is kan ik niet wachten tot zaterdag.... wil ik wel de rooie er5 wat makkelijker oefenen met wheelys :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan