1e rit na het examen

Hmm dat is wel balen dan,
Ik mag wel een motor kopen maar heb nu het geld er nog niet voor.
Misschien in oktober nog even een dagje een motor huren als het weer het toelaat *D
Ik zit op kamers en het ov is gratis dus een motor is in dat opzicht onzin. Ook zit ik nog vast aan lichte rijbewijs, dit maakt het lenen van een motor van een ander ook lastig:P..
Blijf gewoon rondkijken en af en toe een motor huren. en heb ook verder nog geen kleding dus daar kan ik ook mooi voor sparen
 
Eerste ritje daarna was de proefrit op m'n eerste motor. En het feit dat het MIJN eigen motor was, was ook veel waard.

Kortom, koning te rijk, gezonde spanning (alsof je in de rij van een achtbaan staat) en ook nog een super vrij :]
Ik was ook echt heel erg zenuwachtig om voor het eerst op mijn eigen motor te stappen (stond toen al in de schuur :) )
 
Ik zit op kamers en het ov is gratis dus een motor is in dat opzicht onzin. Ook zit ik nog vast aan lichte rijbewijs, dit maakt het lenen van een motor van een ander ook lastig:P..
Blijf gewoon rondkijken en af en toe een motor huren. en heb ook verder nog geen kleding dus daar kan ik ook mooi voor sparen

Ja oke klopt,
mijn school is binnen fietsafstand en ik heb eigenlijk geen motor nodig, al zou ik er toch wel graag i willen hebben :P .
Kleding heb ik ook nog niet maar ben van plan het misschien deze week te kopen in duitsland, zie: Kleding: Firefox vs. Probiker
 
1ste ritje ben ik onderweg zeiknat geregend, dan rij je heel voorzichtig op je pas aangeschafte supersport kan ik je vertellen :Y

koning te rijk? ja ook toen :Y
 
ik zou niet kunnen wachten! ik moet 27 oktober afrijden, kan niet wachten om me eigen bike te kopen en te kunnen rijden wanneer een waar naar toe ik wil! *D
 
Laatst bewerkt:
1e Ritje was een proefritje met een Fazer, gelijk naar de top van 220 geblazen wat ik daarna nooit meer heb gehaald :D Verder was het slechts een half uurtje maar onwennig en ontspannen tegelijk. En bleef me maar verbazen over het vermogen :)
 
Eigenlijk best wel slecht als je je rijbewijs hebt gehaald en vervolgens echt heel lang niet meer rijdt... Want als je je rijbewijs hebt moet je eigenlijk zo veel mogelijk rijden om ervaring op te doen en ECHT te leren rijden.
Mja, das maar mijn simpele mening
 
Zelfde als met de auto het voelt gewoon zoveel relaxter.
Het feit dat ze niet steeds op elk foutje letten en elke keer commentaar geven dat je zelf kan rijden waar je heen kan dat is absoluut een geheel andere wereld.
 
Heb op een woensdag mn rijbewijs gehaald en zaterdags (kon niet langer wachten op gemeentehuis :X) m'n eerste ritje op de motor van mn pa gemaakt, Goldwing 1500... wegrijden ging goed, eerste keer stoppen op de hoek van de straat was erg spannend :+ daarna bij elk stoplicht mee hinkend op de voeten tot stilstand gekomen :9 gelukkig ging het na de eerste paar stoplichten beter!

Maar vooral, genieten! Ik was koning, keizer en heerser op de weg die eerste rit, heeeeeeerlijk :] was zomer en had een beetje geregend dus die heerlijke geur terwijl je lekker door de weilanden zweeft, super!

helaas is het nu op het mn eigen motor stuk minder vertoeven, zit niet echt lekker -O- maar mag de pret niet drukken *O*
 
Pfoe, je eerste ritje na het examen op een Goldwing 1500, dat zal wel even wennen geweest zijn :)
 
Tijdens m'n eerste "eigen" ritje regende het als een gek en blokkeerde ik na 500m al m'n achterwiel :+. Verder ging het heel aardig :+
 
er komt een keer, dan sta je ergens stil en wacht je tot er iemand in je "oortje" fluisterd van links of rechtsaf.

maar voor de rest gewoon met een BIG SMILE rijden en je verbazen wat een gaare brommertjes zijn dat toch, die lesfietsen.
:^
Ik zat ook te wachten op instructies toen ik een kruising nadere... :Z :]
 
:^
Ik zat ook te wachten op instructies toen ik een kruising nadere... :Z :]
Kom op jongens, beetje assertiviteit in het verkeer, als er geen aanwijzingen worden gegeven moet je rechtdoor, tenzij dat niet mag, dan is er als het goed is één andere optie, dat was tijdens je examen ook zo :+
 
Vond het erg spannend en heerlijk, niet continu de (goed bedoelde en terechte) commentaarstem van je instructeur in je oor.

Eerst even helemaal alleen gereden en daarna snel met vrienden op pad.

Maar laat je vooral niet verleiden tot het boven je kunnen gaan rijden. Maar die tip zul je wel al gehad hebben en nog meer gaan krijgen.

geniet er vooral van
 
gefeliciteerd met het behalen ervan.

ik was eerst bang dat me zelf neit in de hadn kon houden maar dat viel aardig mee en ik was/ben niet meer van de motort af te slaan, de beste verslaving ooit :D:D:D
 
Vandaag weer gelest en ook een stap dichterbij die eerste rit!
Vandaag de laatste speciale verrichting gehad.
Heb nu 6 lesjes gedaan dus ben benieuwd wanneer ik het examen mag gaan doen.
Maar moet nog wel wat puntjes op de i zetten.

(p.s. Arai Chaser Frozen Black besteld *D )
 
Kom op jongens, beetje assertiviteit in het verkeer, als er geen aanwijzingen worden gegeven moet je rechtdoor, tenzij dat niet mag, dan is er als het goed is één andere optie, dat was tijdens je examen ook zo :+
Ok, ik had t-splitsing moeten typen. Ik wist dat ik daar beide kanten op mocht en dacht heel even:"Ja, zegt u het maar..."
 
Terug
Bovenaan Onderaan