1m97 mt 50; welke lederen broek met sliders?

transeurope

Rookie
1 jul 2004
4
0
hoepertingen
ben wanhopig op zoek naar een lederen race broek met sliders, ben rond de twee meter en weeg een 80 kg, doch heb maat 50 van broek. Ben al dainese gaan passen en richa; dainese past niet van maat; richa past qua maat, maar is te kort qua kniehoogte.. Iemand ertvaringen met een ander merk of iemand een op maat gemaakte te koop? Wil dringend mijn rijkunsten gaan uitbreiden!! Mijn vest heb ik reeds en is van dainese; tevens botten mt 46-47 gezocht. Regio Limburg België.


Alvast bedankt voor de reactie(s).
 
Ik weet dat je van revit ook broeken hebt met aangepaste lengte, oftwel met kortere of langere pijpen. Maar misschien heb je die van andere merken ook wel.
 
Dainese heeft die ook

mail/bel of ga eens langs Bimoto in St Martens Latem of St Jezus Eik, wel op bestelling en supplement kosten.
 
@sigma: heb je eventueel ook het mailadres?

Voor alle duidelijkheid, de lengte van de onderpijp is nog niet zo erg, die wordt opgevangen via de botten; het gaat me eerder om de knie bescherming die bij mij te hoog komt.. Als ik recht sta zitten ze eigenlijk in de positie die ik zou moeten hebben als ik zit...
 
heb maat 52 en ben 195 heb een combi van hein gericke en die zit gewoon het beste van wat ik heb gepast, anders kan je nog kijken voor op maat gemaakt pakken succes.
 
Thx voor de replies, ik ga zeker eens bij hein gericke lang, hier in Hasselt is er toch een verdeler..
Was er al eens eerder geweest, maar heb toen niks gepast omdat ik op t eerste zicht de modellen niet zo mooi vond, ik ga zeker eens opnieuw kijken..
 
Ken het probleem, ben zelf 1,96 en heb te lange benen, heb een combi laten maken bij Verheul in Vroomshoop, zit echt perfect. Probleem met lengtematen is vaak dat er een stuk onder zit en je moet juist boven je knie hebben. Bij mn vorige broek (Revitt) heb ik dat laten doen door Revitt zelf maar dat was best duur.
 
He,als je van Belgisch Limburg bent,mag je altijd ff langskomen.
Ik heb nog het een en ander hangen.
je weet maar nooit,he ;)
 
Ben idd van belgisch limburg; vanwaar ben je ergens? En zijn het standaard broeken of aangepast. Standaar ben ik ondertussen bijna alles gaan proberen wat er is....Laat maar iets weten vanwaar je bent. Wil altijd es komen proberen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan