1ste Kneedown!

Deze rotonte neem ik ook geregeld, richting henny plezier.

Ik neem hem altijd heel langzaam vanwege olie en grind wat er ligt.



Wat met trouwens opvalt is dat er een motor die voor je rijdt met dezelfde snelheid de rotonde verlaat, maar dan zonder kneedown.
 
Eleo, wat wil je graag hebben?

Waterpistool, die motorscooter kwam van rechtdoor. Ik reed wel sneller dan heb en wou eerst afremmen, maar omdat hij rechtdoor ging kon ik door blijven rijden :-)
 
Als jij en Johan een maandje wachten, kom ik mee oevenen, A'dam is om de hoek :P

Feli man, ziet er vét uit!
 
Netjes! :Y

En dat op zo'n drukke rotonde.
Als ik oefen doe ik dat meestal ergens op een industrieterrein, wanneer er geen ander verkeer is.
Hopelijk gaat het mij ook eens lukken... :X
 
Eindelijk eens iemand die z'n motor ook daadwerkelijk plat gooit tijdens een kneedown! *O* :}
Ziet er heel netjes uit :Y
Maar als ik je een tip mag geven, doe het niet meer op een rotonde. De kans dat er vloeistoffen op het wegdek liggen (zonder dat je het kunt zien) is bijzonder groot.

Als je zo nodig kneedown's wilt maken, kun je mijn inziens beter een leuke dijk of (snellere) bocht opzoeken.

Succes en niet te overmoedig worden nu, anders is het snel afgelopen '(



:] :W
 
Eleo, dat vind ik goed. Wanneer heb je zin?

Over dat schuin houden van de motor. Ik zal wel moeten, ik ben immers maar 1.70 lang :-)

Bij mij in de buurt is een hele mooie lang snelle bocht naar rechts op de snelweg, soort van wijde 90 grade bocht. Dat is mijn volgende goal!

Snappie, wrom kun je nu niet al komen oefenen?
 
Laatst bewerkt:
Eleo, dat vind ik goed. Wanneer heb je zin?

Over dat schuin houden van de motor. Ik zal wel moeten, ik ben immers maar 1.70 lang :-)

Bij mij in de buurt is een hele mooie lang snelle bocht naar rechts op de snelweg, soort van wijde 90 grade bocht. Dat is mijn volgende goal!

Snappie, wrom kun je nu niet al komen oefenen?

Kan altijd. Ik woon precies aan de andere kant van de A9 :)
Ik vertrouw mijn banden alleen niet om plat te gaan (maxxis achter en metzeler voor). :')
 
Hmm... Wanneer heb je eventueel tijd? :-) Deze week wordt moeilijk voor mij met al die drukke dagen. Eventueel aanstaand weekend? Dan kunnen we de rotonde proberen en de snelle bocht richting Diemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan