1ste Kneedown!

BlackMaze

MF veteraan
18 mrt 2008
1.252
0
Amsterdam
Hoera! Het is me na 1 jaar tijd eindelijk gelukt.

Het was zulk lekker weer vandaag, ik dacht bij me zelf vandaag ga ik het gewoon eens echt proberen. Met al het advies dat ik in eerdere topics heb gelezen op dit forum ging ik vast beraden naar de dichtsbijzijnde rotonde.

De eerste keer kwam mijn stepjes tegen de grond en ik had gelezen dat in dat geval ik meer moest hangen en de motor rechter op. Uiteindelijk is het dan ook gelukt en nu is er eigenlijk niets meer aan!

Nu weet je precies hoever je kunt gaan en leg je zo je knie tegen de grond, jeej!

Ik had m'n camera mee genomen dus hierbij ook gelijk een foto! Hoe ziet 't eruit?

full
 
Laatst bewerkt:
Uhoh! Sorry! Ik zal mijn berichtje gelijk opnieuw plaatsen. Als het nodig is, verwijder dit topic dan maar hoor!

Oh en over dat camera geval, 't is mijn videocamera hoor, die heeft een heleboel opgenomen! Ik heb er ook een mooi filmpje van gemaakt, hij is hieronder te bekijken!

 
Laatst bewerkt:
Uhoh! Sorry! Ik zal mijn berichtje gelijk opnieuw plaatsen. Als het nodig is, verwijder dit topic dan maar hoor!

Oh en over dat camera geval, 't is mijn videocamera hoor, die heeft een heleboel opgenomen! Ik heb er ook een mooi filmpje van gemaakt, hij is hieronder te bekijken!

Alsof de TomTom zei: "einde weg rechts". :+
 
Uhoh! Sorry! Ik zal mijn berichtje gelijk opnieuw plaatsen. Als het nodig is, verwijder dit topic dan maar hoor!

Oh en over dat camera geval, 't is mijn videocamera hoor, die heeft een heleboel opgenomen! Ik heb er ook een mooi filmpje van gemaakt, hij is hieronder te bekijken!

sommige dingen van sommige mensen moet je iets minder serieus nemen :P
 
toch aardig dat ze dan eerst de tape eruit halen en die voor je achterlaten :Y
is toch wel het misnte wat je kunt doen als je iemand z'n camera jat, terwijl ie zo z'n best aan het doen is voor mooie beelden toch ;) of een briefje achter laten: sorry, kon het niet laten..




:+
 
Laatst bewerkt:
Hehe stelletje lastpakken met dat camera stelen :-P Ik zal je vertellen ik kwam de rotonde af en keerde om bij mijn camera te stoppen, stopt er een vrouwtje voor me in d'r auto en zit te kijken naar die camera van, wtf van wie is dat ding. Ik zo d'r achter van joh, rijdt nou maar door met die kut auto dan kan ik mijn camera weg halen. Toen zag ze mij en reedt ze gauw door. Ik krijg bijna het idee dat ze 'm wou pikken.

Even later toen ik juichend mijn videotje terug keek in 't gras kwam er een politie auto langs. Ik maakte een gebaar van 'ik ga al weg!' toen deed ie een gebaar van 'joh ken mij 't schele!' geweldig!

Oh en ik woon in 't puntje van Amsterdam Zuidoost, waar 't gras nog groen is... :?
 
Laatst bewerkt:
Even later toen ik juichend mijn videotje terug keek in 't gras kwam er een politie auto langs. Ik maakte een gebaar van 'ik ga al weg!' toen deed ie een gebaar van 'joh ken mij 't schele!' geweldig!
ik vind het een gaaf filmpje :] maar hoe maak je een gebaar van "ik ga al weg!"? :?

al filmpjes van je 1e wheely?
 
Hey Joey, goed gedaan. 'k ben gewoon jaloers.... ik krijg het nog niet voor elkaar. mooie video inderdaad.
 
Hey! Nogmaals bedankt voor de leuke reacties!

Een gebaar als 'ik ga al weg!' is zo van 'wapper handje richting weg en schud met je hoofd soort van intelligent ofzo' snappie 'm?

En wheelies die lukken niet met mijn 25 kw :-(

Johan.t hoever krijg je em al? Ik wil je altijd wel proberen te helpen :-)


Edit: Ik begin nu toch te twijfellen of ik bij het 'ik ga wel weg!' gebaar niet mijn hand in de lucht stak...
 
Laatst bewerkt:
Hey! Nogmaals bedankt voor de leuke reacties!

Een gebaar als 'ik ga al weg!' is zo van 'wapper handje richting weg en schud met je hoofd soort van intelligent ofzo' snappie 'm?


Edit: Ik begin nu toch te twijfellen of ik bij het 'ik ga wel weg!' gebaar niet mijn hand in de lucht stak...
kan aan mij liggen.. maar zie je gebaar nog steeds niet helemaal voor me :')
 
Johan.t hoever krijg je em al? Ik wil je altijd wel proberen te helpen :-)

Hey Joey, volgens mij is mijn ' hellingshoek' wel oke, tenminste te zien aan de bandenslijtage. Het ligt ongetwijfeld aan de zithouding. Ik denk dat ik er gewoon niet ver genoeg ga verzitten?
Dus wellicht kontje iets meer verschuiven? Welke snelheid rij je ongeveer?

gr. J
 
kan aan mij liggen.. maar zie je gebaar nog steeds niet helemaal voor me :')

Het is een best ingewikkelt gebaar hoor. Je moet er echt kennis voor hebben!


Lijkt verdacht veel op de rotonde voor gein ;)

Laat het dan nog eens precies die rotonde zijn ook! Ik wil nu weten wie jij bent!


Hey Joey, volgens mij is mijn ' hellingshoek' wel oke, tenminste te zien aan de bandenslijtage. Het ligt ongetwijfeld aan de zithouding. Ik denk dat ik er gewoon niet ver genoeg ga verzitten?
Dus wellicht kontje iets meer verschuiven? Welke snelheid rij je ongeveer?

gr. J

Ik had eigenlijk precies het zelfde probleem. Ik dacht echt mijn hoek is toch goed wat doe ik nu toch verkeerd? Dus ik mijn motor nog schuiner houden toen kwam mijn stepje tegen de grond. Toen wist ik eigenlijk zeker, oké ik moet ZELF meer hangen in plaats van de motor. Dan voelt het echt alsof je extreem ernaast hangt als één of andere maloot, en ziet het er precies goed uit op de foto haha.

Moraal hiervan, gewoon vet ver hangen, voor je gevoel TE ver. En dan opeens ben je er.

Ik reed in mijn derde versnelling, ik weet niet precies hoe hard maar weinig toeren in ieder geval.

Waar woon je? Anders gaan we 't samen een keer proberen.


Thanks voor de reacties,

Joey
 
Terug
Bovenaan Onderaan