1ste moto, budget 2500 euro

hallo, ik ga op einde van de maand rijlessen en dan direct rijbewijs doen, en kzou dus ook willen al uitkijken voor ne moto mor m'n budget is maar 2500 euro, en ben enkel geinteresseerd, in naked en sport bike, allé ja, enkel, da zijn der al wa é :) weet iemand goe 2dehand sites ofzo , kwoon wel in belgië dus liefst in belgie ofzo, of weet iemand welke moto's er zoal t ekoop zouden zijn voor die prijsklasse?

merci
 
Is dit wat ?

full
 
Ik had ook voor mezelf een budget van 2500 eurootjes. Ik ben op een Yamaha Diversion 600 uitgekomen. Rijdt lekker en is voor mij iig snel genoeg :) (schrok me de tering toen ik de eerste keer de snelweg op het gas open trok).
 
Voor 2500 euro heb je in Belgie heel wat meer dan in Nederland, dus laat die GPZ500 en Diversion 600 maar achterwege. Kijk eens naar een Honda CBR600F ofzo.
Bij www.oomoto.be stond nog een FZR400 te koop voor 1400 euro. Is wel een leuke beginnersmotor, maar wel flink hoogtoerig. Houd je nog 1100 euro over voor kleding enz.
 
neeeejj niet in belgie kopen ,koop je daar een motor en moet je nog 2 maanden wachten tot hij word afgekeurd door RDW... doeiii koop maar lekker een fiets in Nederland hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan