2-1 uitlaat of een dubbele uitlaat op een Monster

ducmonster72

MF'er
29 okt 2004
74
0
amstelveen
Ik heb een ducati monster uit 2000 ik heb deze voorzien van een 2-1 uitlaat systeem van Arrow. De een vindt hem heel mooie en de ander vindt hem heel lelijk. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

full
 
Sorry, vind het niet mooi. Die dubbele eindtip van je demper vind ik niet mooi, en dat er twee bochten in je demper uitkmen vind ik helemaal niet mooi. Met een 2-in-1 collector ertussen had ik het wel mooi gevonden. Sorry Sorry. Duc Monster is anders wel een heeeeeel leuke fiets!
 
Probleempje met dit soort systemen is dat er geen verbinding is tussen de twee uitlaat bochten
Schijnt nogal wat vermogen tekosten
Is op telossen door een verbindings pijp telassen tussen beide bochten
Voor de rest is het toch eens wat anders dan het normale twee in twee systeem met carbon dempers dat iedereen heeft
Dus lekker houen zo ,heeft de rest wat om over te lullen
 
Probleempje met dit soort systemen is dat er geen verbinding is tussen de twee uitlaat bochten
Schijnt nogal wat vermogen tekosten
Is op telossen door een verbindings pijp telassen tussen beide bochten
Voor de rest is het toch eens wat anders dan het normale twee in twee systeem met carbon dempers dat iedereen heeft
Dus lekker houen zo ,heeft de rest wat om over te lullen

:^
 
er zit een verbindingspijp tussen, net als een 2-2 uitlaat. Ik heb deze uitlaat samen met een Factory carburatie kit (soort Dynojet maar dan beter (titanium naalden)) en een BMC openluchtfilter (bekend van F1 ferrari). Ik heb geen dip meer en de motor hakkelt minder. En er komt een heel mooi geluid uit de uitlaat.
Ik vond de uitlaat toen der tijd heel appart. Ik heb er nog nooit een eerder gezien, al schijnen er wel meer verkocht te zijn..............

Maar bedankt voor jullie reactie zover :} :} :} :}

full
 
Vind het wel iets hebben. Geloof ik.
Maar wat was je voornaamste reden om dit systeem te monteren (boven het scala aan alternatieve kits voor een Monster). Ik bedoel, met minder moeite en waarschijnlijk dezelfde klap geld, was je ook klaar geweest.
 
Ik heb zelf ook eens met een 2-1 pijp gereden, maar dan een kompleet dikker systeem van voor tot achter. Uiteindelijk omwille van de symmetrie toch gekozen voor een ander systeem. De arrow 2-1 systemen worden dacht ik niet meer gemaakt. En als ik me niet vergis waren ze er alleen voor de M600. Ze klinkt wel lekker. Anders maar toch nog Duc...
 
Ik kon de uitlaat toen der tijd van een vriend overnemen. Hij was over gestapt van een 600 naar een 900. En inderdaad hij paste niet op de 900. Ondanks dat de dealer zei van wel. Dus net geen jaar oud en voor een goed prijs heb ik m overgenomen.

KLINKT echt wel goed hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan