2, 3 en 4 maart: vehikel oldtimer beurs

criticz

Die hard MF'er
6 nov 2006
583
1
ede
welkome afwisseling na alle blingbling van de motorbeurs: volgend weekend is Vehikel Motor.
VEHIKEL MOTOR, 3-daags evenement voor oldtimer motorfietsen, bromfietsen, scooters, fietsen, clubs, lifestyle en HEEL VEEL ONDERDELEN!
Entreeprijzen € 11 voor volwassenen, € 8 voor 65+, € voor kinderen tot 12 jaar. Kinderen onder 1 meter gratis.
Veemarkthallen Utrecht, Vrijdag 15.00-20.00, za/zo 10.00-17.00 uur. Entree € 11,-


hier kan je meer info vinden en foto's van vorige vehikel-beurzen.

voorproefje...
26_DSC00013.JPG
 
Ik heb eigenlijk niks nodig voor de motor maar het is altijd weer leuk om tussen het oud ijzer te neuzen . Ik vraag me ook altijd weer af , waar halen ze het vandaan ?
 
Het spinnetje is een beetje in de war, zal wel verplaatst zijn naar waar is wat te doen....
 
er zullen dus met name oldtimer onderdelen te vinden zijn en niks voor bv 25kw racertjes oid ?
 
Ik ga er ook weer heen.

Eens kijken of ik wat voor mijn brik kan vinden (zadel, uitlaat). Een vriend van mij gaat opzoek naar een oldtimer Honda of Norton.

Het is wel altijd een verassing om te zien wat ze nu weer allemaal naar Utrecht hebben gesleept. Ik hoop alleen dat het weer een beetje mee zit want ik ga natuurlijk wel met de motor.
 
Kan je op deze beurs ook dingen als (nieuwe) LED-knipperlichtjen, stuurgewichten, undertails, etc. kopen voor een Suzuki Bandit uit 1996? Of zijn er echt alleen onderdelen voor oldtimers?

(ja ik beschouw mijn motor nog niet als oldtimer :+ :+ )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan