2, 3 en 4 maart: vehikel oldtimer beurs

Komend weekend (14-15-16 december 2007) is er weer een vehikel, ik ben eigenlijk van plan om er eens te gaan kijken. Kun je daar eigenlijk ook gereedschap en aanverwante zaken vinden?
 
Dit weekend kan ik zelf niet, kijk tegen die tijd wel of ik dan ga.
De entree van 11€ is al hoog, en echte koopjes heb je daar niet.
 
Maakt het nog wat uit als je de kaarten in de voorverkoop haalt? Want op de vehikel site staat: Hierdoor betaalt u aanzienlijk minder servicekosten en heeft u de tickets snel thuis.

Komen er dan nog servicekosten bij anders?
 
Dit weekend kan ik zelf niet, kijk tegen die tijd wel of ik dan ga.
De entree van 11€ is al hoog, en echte koopjes heb je daar niet.

Plus dat er ook auto's staan.

Ik zelf vind dan de beurs van 29 febr- 2maart 2008 leuker, alleen motoren en brommers
 
Laatst bewerkt:
Maakt het nog wat uit als je de kaarten in de voorverkoop haalt? Want op de vehikel site staat: Hierdoor betaalt u aanzienlijk minder servicekosten en heeft u de tickets snel thuis.

Komen er dan nog servicekosten bij anders?



Volgens mij niet wat kosten ze dan in de voorverkoop aan de kassa is het volgens mij 11 Euro, is alleen voor hun voordelig hebben ze minder gedoe aan de kassa
 
Laatst bewerkt:
Het blijft voor mij een leuk evenement en ik ben op zoek naar Guzzispullen en dan met name instructieboekjes, origineel of kopie! Mooi oud emaille speldje ben ik ook niet vies van en een leuk klassiek ogend helmpje staat ook nog op het verlanglijstje. Kortom, ik maak er zaterdag een gezellige dag van tussen dah greasy motor..........

Ooit kwam ik er eens met een motorfiets vandaan, oranje Honda 500T uit 1976!
Toch heel veel plezier aan beleefd en de opstap naar een leuke hobby.

:W
 
Het blijft voor mij een leuk evenement en ik ben op zoek naar Guzzispullen en dan met name instructieboekjes, origineel of kopie! Mooi oud emaille speldje ben ik ook niet vies van en een leuk klassiek ogend helmpje staat ook nog op het verlanglijstje. Kortom, ik maak er zaterdag een gezellige dag van tussen dah greasy motor..........

Ooit kwam ik er eens met een motorfiets vandaan, oranje Honda 500T uit 1976!
Toch heel veel plezier aan beleefd en de opstap naar een leuke hobby.

:W
*O* NitroMax gaat uitkijken naar een langharige grijze Hippie die Haiku's over Guzzi's declameert :+
 
*O* NitroMax gaat uitkijken naar een langharige grijze Hippie die Haiku's over Guzzi's declameert :+

Hellup, me bloemetjesbroek en waar is die zeepkist?

Ach, ........dat merk en menig ander is voor mij al poëzie! Hoe geweldig en spannend moet het niet geweest zijn zo rond de jaren '20 van de vorige eeuw. Toen op de zuidelijke flanken van de Alpen de mannen van Guzzi en op de noordelijke die van BMW hun eerste motorfietsen door de fraaie haarspeldbochten stuurden. Inspirerend toch? Voor een spaghettihaiku!

De geur van jasmijn,
oeverweg langs het lago,
de eerste Guzzi.


Niet de eerste, wel fraai, uit 1933, de 500cc Moto Guzzi Bicilindrica.

full


Altijd een wederzijds plezier om je te treffen, Max! :W
 
Laatst bewerkt:
@Max: je hebt geluk...als je vroeg gaat kun je me mislopen :Y

Ik kan er zelf pas in de loop van de middag zijn...
 
Wij van 12.00 tot 15.00, jij van 15.30 tot einde beurs ?

Hebben we overlap voor als jij eerder komt of wij wat langer blijven: Begin jij voorin, gaan wij achterin langs de zij-uitgang eruit, komen we elkaar iig niet tegen })

:+
 
Laatst bewerkt:
@ Cadz: de kust is veilig ;)

Kom net terug, weinig geld uitgegeven, had ook eigenlijk niets nodig maar tussen die ouwe zooi snuffelen is altijd leuk ( de prijzen daarentegen zijn absoluut niet leuk :o )

Toegang hadden we mooi gratis, we stonden "toevallig" in de rij waar een vriendin van ons achter de kassa zat 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan