2 & 3 maart rijden ?

Der wordt zondag gereden, voor zover ik het begrepen heb. Alleen tis me nog niet geheel duidelijk waar en hoe laat. Helaas zal ik zelf niet mee kunnen/mogen. ( familiebezoek. :( )
 
Ontopic, vanmiddag 200 km gereden, begin van middag was het weer oke alleen beetje koud, maar net begon het te regenen en koude harde wind. :(

Maar voor de rest wel ff lekker :]
 
Perfecte dag vandaag, de Bandit weer ff lekker een 100 km laten brullen.... Sorry voor de overlast rondje a'doorn, heerde, hattem, zwolle, raalte, deventer, wilp, klarenbeek, hoenderloo
 
Ik ben vandaag nog met mijn vriendin weg geweest, zo'n 100 km gereden.
Was behoorlijk koud in mijn lerenpak :(
 
Hier in de omgeving hebben ze...ja..let op, dit
geloof je niet : PREVENTIEF GEPEKELD!!

Sinds gisteren de halve provincie voorzien
van een witte pekellaag!! :( :(

Het moet niet gekker worden |( |(
 
Hier in de omgeving hebben ze...ja..let op, dit
geloof je niet : PREVENTIEF GEPEKELD!!

Sinds gisteren de halve provincie voorzien
van een witte pekellaag!! :( :(

Het moet niet gekker worden |( |(
Het lijkt erop dat de gemeente teveel geld heeft, en daarom "gooien ze het weg", iets anders kan ik hier ook niet van maken.
 
Ik vond het vandaag ook al zo vreemd, hele witte laag over de snelweg, alsof ze een coke-dealer hadden achtervolgt of zo.

Als het glad is strooien ze niet, en nou als het niet nodig is. Wordt je toch niet van...
 
Hier in de omgeving hebben ze...ja..let op, dit
geloof je niet : PREVENTIEF GEPEKELD!!

Sinds gisteren de halve provincie voorzien
van een witte pekellaag!! :( :(

Het moet niet gekker worden |( |(
Jep, Nijmegen/Tiel snelweg en omgeving ook weer, behalve in Tiel zelf, daar zijn ze zuunig, kijk maar naar vd Valk })
 
en de zon is foetsie
das wel een stuk kouder ook om voor de fun te toeren
 
Vanmiddag een stuk gereden. Perfect weer :) Sorrie mensen in Bredevoort. In die smalle straatjes klinkt het allemaal iets harder. Kan ik niets aan doen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan