2.5 liter blok!?

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.608
0
#4
haha

mooi man, zet hem in zijn hoogste versnelling
koppeling een beetje laten komen en je
rijdt met dat koppel.
 
2 jul 2001
174
0
#5
Over smaak valt niet te twisten, maar indrukwekkend issie wel: 2.5 V-twin, 120bhp en een koppel van 130 ftlb. Hoeveel dat laatste precies is weet ik niet, maar ik weet wel dat het HEEL ERG veel is. :}
400NM = 298 ftlb Dus 130 ftlb = bijna 175 NM koppel.... :]
En de nieuwe R1 heeft 105 NM koppel. Kun je nagaan.... Kun je een caravan mee trekken. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.152
0
50
#7
Meestal hebben dit soort gevallen geen versnellingen meer, alleen een koppeling, net zo als de Big Hoss (350pk)
 

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.152
0
50
#10
Oooh, misschien wel,ik heb wel eens iets gelezen, maar verder kunnen ze niet echt me interesse wekken.

Wel die conceptbike van Suzuki, de Boost King.
Naked bike en geen terug getuned blok, maar een Hayabusa blok MET TURBO.

Als die uitkomt ben ik de eerste die hem koopt.

 
Laatst bewerkt:

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
0
#11
Oooh, misschien wel,ik heb wel eens iets gelezen, maar verder kunnen ze niet echt me interesse wekken.

Wel die conceptbike van Suzuki, de Boost King.
Naked bike en geen terug getuned blok, maar een Hayabusa blok MET TURBO.

Als die uitkomt ben ik de eerste die hem koopt.
Hehe, heb hier een oude Moto73 van 1997 liggen, staat een artikel in over een Blackbird met een Turbokit erop, 440 PK had dat ding. 8-)
 

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
0
#17
En elk jaar een nieuw blok + frame... als je rustig rijdt... })
Dat stukje wat ik las van die Blackbird met turbo, die eigenaar had er al 65.000 km op gereden zonder problemen, het kan dus best betrouwbaar zijn.

Leuk in de regen, paar honderd PK op je achterwiel... :+