2.5 liter blok!?

soeptablet

Die hard MF'er
18 jun 2001
721
1
Lely(k)stad
Over smaak valt niet te twisten, maar indrukwekkend issie wel: 2.5 V-twin, 120bhp en een koppel van 130 ftlb. Hoeveel dat laatste precies is weet ik niet, maar ik weet wel dat het HEEL ERG veel is. :}

Meer info: www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=98866

01704030.jpg
 
Zal helaas wel niet zo heel erg hard rijden. Als ze nou een R2 maken, met 2500cc ;) Dat zou pas LEVENSGEVAARLIJK blazen zijn. Volgens mij haalt deze chopper begin 200-230 ofzo.
 
haha

mooi man, zet hem in zijn hoogste versnelling
koppeling een beetje laten komen en je
rijdt met dat koppel.
 
Over smaak valt niet te twisten, maar indrukwekkend issie wel: 2.5 V-twin, 120bhp en een koppel van 130 ftlb. Hoeveel dat laatste precies is weet ik niet, maar ik weet wel dat het HEEL ERG veel is. :}

400NM = 298 ftlb Dus 130 ftlb = bijna 175 NM koppel.... :]
En de nieuwe R1 heeft 105 NM koppel. Kun je nagaan.... Kun je een caravan mee trekken. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meestal hebben dit soort gevallen geen versnellingen meer, alleen een koppeling, net zo als de Big Hoss (350pk)
 
Oooh, misschien wel,ik heb wel eens iets gelezen, maar verder kunnen ze niet echt me interesse wekken.

Wel die conceptbike van Suzuki, de Boost King.
Naked bike en geen terug getuned blok, maar een Hayabusa blok MET TURBO.

Als die uitkomt ben ik de eerste die hem koopt.

suz-hayabusa-02-bikepics-12695.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oooh, misschien wel,ik heb wel eens iets gelezen, maar verder kunnen ze niet echt me interesse wekken.

Wel die conceptbike van Suzuki, de Boost King.
Naked bike en geen terug getuned blok, maar een Hayabusa blok MET TURBO.

Als die uitkomt ben ik de eerste die hem koopt.
Hehe, heb hier een oude Moto73 van 1997 liggen, staat een artikel in over een Blackbird met een Turbokit erop, 440 PK had dat ding. 8-)
 
Op Maandag 05 november 2001 17:57 schreef landsaru het volgende:400NM = 298 ftlb Dus 130 ftlb = bijna 175 NM koppel.... :]
Kun je een caravan mee trekken. :)
Zo, bijna net zoveel als mijn VMax op NOS : 179 Nm :}
Gaaf stukkie techniek, stoere girdervork, toepassing van een oud type \"softtail\"frame maar verder vindt ik het een lelijke fiets.
 
Hehe, heb hier een oude Moto73 van 1997 liggen, staat een artikel in over een Blackbird met een Turbokit erop, 440 PK had dat ding. 8-)

Je heb ook voor de R1 een kant en klare turbokit, 4500 US$, ga je ruim over de 200-220 pk heen.
 
En elk jaar een nieuw blok + frame... als je rustig rijdt... })
Dat stukje wat ik las van die Blackbird met turbo, die eigenaar had er al 65.000 km op gereden zonder problemen, het kan dus best betrouwbaar zijn.

Leuk in de regen, paar honderd PK op je achterwiel... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan