2 bekeuringen??

SNOWMAN

Die hard MF'er
Donateur
20 okt 2002
997
1
Den Haag
Heb 2 verschillende bekeuringen gehad voor 1 overtreding.
op alle 2 de bekeuringen rij ik een andere snelheid,maar ze zijn wel
van de zelfde datum,tijdstip & straat. Alleen de snelheid is anders.
Het kan nog gekker zelfs de fotonrs zijn het zelfde. :?
Het verschil in km tussen de 2 is 13km. Raar maar waar. Heb gebeld, maar ze
wisten er zelf ook geen antwoord op. Moest maar een bezwaarschift in dienen
werd me verteld. Brief net op de bus gedaan. Nu maar afwachten.
Heeft iemand ook wel eens zoiets raars mee gemaakt??

8311
 
Laatst bewerkt:
Gaat toch werkelijk nergens over he!
Hoop voor je dat ze je boetes terug trekken en dat je er geen hoeft te betalen.
Echter vrees ik (justitie kennende) dat je die van 13km te hard zult moeten betalen :( :(
 
nog een keer bellen...en overleggen..
en anders gewoon eennormaal bezwaar schrift indienen...en dan weet ik wel bijna zeker dat dit wordt ingetrokken...want dit kan natuurlijk niet... :)
 
Gewoon bezwaar aantekenen, en een beetje bijdehand zijn.

Gewoon zeggen dat het best kan zijn dat je iets te hard reed, maar zolang jij niet weet welke correct is jij er van uit gaat dat ze beide niet kloppen.
 
Bezwaarschrift indienen, win je gegarandeert! Ze kunnen nu nooit meer achterhalen wat de correcte meting was....en jij kunt aantonen dat de apparatuur niet juist gewerkt heeft en dat dus beide foto´s grote twijfel teweeg brengen.

Deze ga je zeker winnen! *D
 
Bezwaarschrift indienen, win je gegarandeert! Ze kunnen nu nooit meer achterhalen wat de correcte meting was....en jij kunt aantonen dat de apparatuur niet juist gewerkt heeft en dat dus beide foto´s grote twijfel teweeg brengen.

Deze ga je zeker winnen! *D

En zet de uitspraak ook ff op het forum. Kan iederen wel een keer gebruiken denk ik zo.

CU

D *D *D V
 
Bezwaarschrift indienen, win je gegarandeert! Ze kunnen nu nooit meer achterhalen wat de correcte meting was....en jij kunt aantonen dat de apparatuur niet juist gewerkt heeft en dat dus beide foto´s grote twijfel teweeg brengen.

Deze ga je zeker winnen! *D
:^
 
Bezwaarschrift indienen, win je gegarandeert! Ze kunnen nu nooit meer achterhalen wat de correcte meting was....en jij kunt aantonen dat de apparatuur niet juist gewerkt heeft en dat dus beide foto´s grote twijfel teweeg brengen.

Deze ga je zeker winnen! *D


Euhhm.. op de foto zal het wel juist staan hoor.. foto vermeld alles ook he, die zoeken ze even op en voila.. je krijgt je echte boete
 
heel vreemd ja! Even een flinke dosis bezwaar in dienen en er direkt bij vermelden ( als je tenminste eerst de boete moet betalen anders wordt ie verhoogt en dat soort shit) dat je t bedrag met rente en de postzegel vergoed wilt hebben!

Heb net ook een boete gekregen van parkeerbeheer terwijl ik toch echt al jare een vergunning heb :? Ook zoiets dufs!
 
Bezwaarschrift indienen, win je gegarandeert! Ze kunnen nu nooit meer achterhalen wat de correcte meting was....en jij kunt aantonen dat de apparatuur niet juist gewerkt heeft en dat dus beide foto´s grote twijfel teweeg brengen.

Deze ga je zeker winnen! *D

Klopt, als er een snelheid niet klopt op een foto en je kunt het bewijzen dat de apparatuur niet goed stond win je zeker! Wie zegt dat je uberhaupt wel te hard reed O-)
Voorbeeld Nijmegen stadbus, was begrenst op ik dacht 62 km/u werd gelfits met 70 km/u --> bezwaarschrift, poef weg boete !
Of wel of geen boete niet half.
 
Ik heb geen foto's..maar ga ze wel opvragen als ik een van de 2 bekeuringen moet
betalen. Ik laat jullie wel weten hoe het afloopt.
 
Voor allebei bezwaar indienen! Anders moet je geheid voor degene waarvoor geen bezwaar is ingediend dokken.

Ro
 
Euhhm.. op de foto zal het wel juist staan hoor.. foto vermeld alles ook he, die zoeken ze even op en voila.. je krijgt je echte boete

Probleem voor de rechter is juist dat er 2 foto´s zijn op hetzelfde tijdstip met verschillende snelheden. De rechter zal nooit hard kunnen maken dat de apparatuur dan dus juist gewerkt heeft! Wie zegt er dan je geen 200 reed, of juist 40 :) En die 2 foto´s van hetzelfde tijdstip met verschillende snelheden bevestigen dat....
 
Probleem voor de rechter is juist dat er 2 foto´s zijn op hetzelfde tijdstip met verschillende snelheden. De rechter zal nooit hard kunnen maken dat de apparatuur dan dus juist gewerkt heeft! Wie zegt er dan je geen 200 reed, of juist 40 :) En die 2 foto´s van hetzelfde tijdstip met verschillende snelheden bevestigen dat....

Ik veronderstel dat er niet effectief 2 foto's zijn gemaakt, maar dat een agent bij't overschrijven een fout heeft gemaakt eigenlijk.
Noujah, bezwaar indienen en ons op de hoogte houden.
 
Op maandag 11 november 2002 13:00 schreef Polly het volgende:
Op de site van de www.tufftuffclub.nl staat een standaard bezwaarschrift. Die ziet er echt super proffesioneel uit en heeft vrienden van mij al goed geholpen. Moet je maar eens kijken.

Het is www.tuftufclub.com en die standaard bezwaarschriften werken niet meer, die pikken ze er bij het CJIB meteen uit. (Weet ik helaas uit ervaring)


Beter is om zelf een brief te schijven :)
 
als het je lukt, zou ik het in de krant laten zetten, dan kunnen de andere mensen die daar geflitst zijn, via jouw bezwaar aantonen dat die camera niet goed werkt, hebben zij er ook wat aan!
 
Ben net terug van vakantie(wezen boarden in Frankrijk) en wat vind ik in de brievenbus?...een brief van het Arrondissementsparket.
Er staat letterlijk:

Beslissing van de officier van justitie op het beroep ingesteld tegen de beschikking met bovenvermeld nummer:
Betrokkene heeft beroep ingesteld tegen een hem/haar opgelegde beschikking wegens een verkeersovertreding. Nu het onderzoek naar aanleiding van dit beroepschrift niet binnen een redelijk termijn kon worden afgerond, is de officier van menning dat de beschikking niet in stand kan blijven. De officier van justitie vernietigt daarom de beschikking en stelt het te betalen bedrag op nihil.

TUURLIJK....wat een sukkels ze weten gewoon dat ze fout zijn.......komen ze met zo\'n kut smoes. Ben natuurlijk blij dat ik nix hoef te betalen,maar hieruit blijkt weer hoe het gaat bij justitie :r .

BTW
Fijn dat het forum weer terug is..goed werk jongens :} .
 
Ben net terug van vakantie(wezen boarden in Frankrijk) en wat vind ik in de brievenbus?...een brief van het Arrondissementsparket.
Er staat letterlijk:

Beslissing van de officier van justitie op het beroep ingesteld tegen de beschikking met bovenvermeld nummer:
Betrokkene heeft beroep ingesteld tegen een hem/haar opgelegde beschikking wegens een verkeersovertreding. Nu het onderzoek naar aanleiding van dit beroepschrift niet binnen een redelijk termijn kon worden afgerond, is de officier van menning dat de beschikking niet in stand kan blijven. De officier van justitie vernietigt daarom de beschikking en stelt het te betalen bedrag op nihil.

TUURLIJK....wat een sukkels ze weten gewoon dat ze fout zijn.......komen ze met zo\'n kut smoes. Ben natuurlijk blij dat ik nix hoef te betalen,maar hieruit blijkt weer hoe het gaat bij justitie :r .

BTW
Fijn dat het forum weer terug is..goed werk jongens :} .

Beters! zoals t hoort, wel zielig dat ze zich zo laten kennen ja...zeg dan gewoon dat t fout was! :( rotzakken :+
 
Betrokkene heeft beroep ingesteld tegen een hem/haar opgelegde beschikking wegens een verkeersovertreding. Nu het onderzoek naar aanleiding van dit beroepschrift niet binnen een redelijk termijn kon worden afgerond, is de officier van menning dat de beschikking niet in stand kan blijven. De officier van justitie vernietigt daarom de beschikking en stelt het te betalen bedrag op nihil.

TUURLIJK....wat een sukkels ze weten gewoon dat ze fout zijn.......komen ze met zo\'n kut smoes. Ben natuurlijk blij dat ik nix hoef te betalen,maar hieruit blijkt weer hoe het gaat bij justitie :r .
Of.....ze hebben geen zin hun fout toe te geven.

Of.....bij een bezwaarschrift zal deze door de originele verbalisant beantwoord moeten worden, via vele ambtelijke raderen krijgt hij dus een verzoek e.e.a. aan de officier toe te lichten. Doet hij dit niet of laat hij het verzoek (veel te) lang op z\'n buro-tje liggen dan word hem nog eens een herhaling gestuurd. Laat hij nog niet op tijd van zich horen dan gaat de hele handel dus inderdaad ook gewoon de prullebak in. En krijg je netjes een briefje dat je beschikking vernietigd word. *D *D *D

Dus....heeft het indienen van een (zelf geschreven) bezwaarschrift inderdaad zin,
als je erop gokt dat er niet op tijd een antwoord van de verbalisant komt. Of je neemt je verantwoordelijkheid en betaald voor je zonde om niet justitie bezig te laten zijn met jouw bezwaarschift voor iets waarvan je weet dat je het inderdaad hebt gedaan. Kunnen zij weer bezig met \"boefjes vangen\". Maar da\'s een ander dilemma..... O-) O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan