2 Cilinder... altijd ''chopper'' geluid?

Ragonite

Banned User
6 mrt 2002
673
0
Hallo,

Is het zo dat het geluid van een 2 cilinder (ducati, rsv mille enzo) nooit vloeiend is? maar altijd meer ''bap, bap, bap'' stationair dan? Ook met wegrijden trouwens :) Terwijl een 4 cilinder altijd vloeiend is en jankerig, in 1 lijn zeg maar.. hmm moeilijk uit te leggen.. Of ligt dit alleen aan de uitlaat soort?
Bedankt.
 
Iedereen geeft altijd maar de SBK als voorbeeld, maar zijn nog altijd 750cc vierciliders tegen 1000cc 2 cilinders, gek he.

En dan zeg ik dat ze in het voordeel zijn ook nog, want hier posten de mensen met verstand ervan dat je met een 1000cc nooit een 600cc op het circuit kan bijhouden... Dus een 750cc idem, maar dan iets minder verschil... :P

Toch? })
 
Dat geldt voor de gewone sukkels zoals wij.
Niet voor figuren als Haga ed.

Heb het al eerder geschreven, SS600 rijden echt niet harder dan SBK, en 125 en 250 rijden ook niet harder dan 500.

En jij kan dus ook harder met je SV dan ik, moeten we toch eens uit proberen op PPP.
 
Laatst bewerkt:
Dat geldt voor de gewone sukkels zoals wij.
Niet voor figuren als Haga ed.

Heb het al eerder geschreven, SS600 rijden echt niet harder dan SBK, en 125 en 250 rijden ook niet harder dan 500.

En jij kan dus ook harder met je SV dan ik, moeten we toch eens uit proberen op PPP.

Ghe ghe, ik harder dan jij... Geloof niet dat dat gaat lukken... Hier heb ik niks over gezegd... :+

Snap niet hoe sommige van hier d'r motor zou snel de bocht om krijgen. Die hebben echt wel veel lef. Maar goed, als ik het zelf maar lekker vind gaan.

[edit]Misschien over een paar jaar, als ik meer bochten heb gereden, op een Mille rijd en em nog niet in de prak heb gereden dat ik dan een beetje kan meekomen... :z [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan