2 CT geplaatst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wennen aan MPP's? nooit last van gehad..

de 1e keer dan en als je hem zo plat legt als ik en ook de wijze waarop hoppa gooi smijt plat dan schrik je wel ffkes van hoe snel dat gaat.

Zeker als je vorige achterband een ouwe rechtgereden snelweg band was. Waar niet meer mee te sturen was.

Fazero waarschuwde mij al en dat was niet onterecht. Maar zoals gezegd ff wennen ...een minuutje of 15 voor het onderbuikgevoel en hoppa knallen.

Zon mpp rijd je zwaar over zijkant van de band. plakken als de hel
 
[me]Kubiekdriehoekje dacht dat de compound aan de zijkanten achter dezelfde was als de gewone Pilot Power en dat alleen het midden nog slijtvaster was gemaakt...[/me]
 
Denk het niet, denk dat de mensen de grip, die de orginele power op het rechte eind gaf, niet vertrouwde... :+

[me]Kubiekdriehoekje heeft trouwens zo'n 9000km met een achterbandje gedaan, niet vlak en dat met 147pk...[/me]


heel netjes..maar ik heb een 4 tanden groter achterwiel en ik zag de band letterlijk slijten na een heftige rit.


Rij nu met een fluwelen hand met het wegrijden en dat komt de levensduur ook wel ten goede


op 4000 zat ik trouwens. 8-)
 
Ik zit er ook aan te denken mijn (door de vorige eigenaar) vierkant gereden contiforce banden te vervangen voor MPP (gewone versie dan), puur om te weten dat ik zonder problemen plat door de bocht ZOU kunnen. De banden die er nu onder zitten geven me geen vertrouwen en hoewel ik vast en zeker platter moet kunnen met deze banden, durf ik het gewoon niet.

(daarnaast is het profiel middenop de achterband al grotendeels pleitos dus dan maar meteen een 'goede' band)
 
Wat een slap geouwehoer. Mag die gozer niet blij zijn met z'n nieuwe bandjes?

Hij heeft gelijk, ze plakken als de nete *O*

zandvoort-29-06-06-03.JPG
 
Tijd voor de Pilot Race? :+ Of een andere veerafstelling?

De bovenstaande foto is echt geen slijtage die aanpassingen vereist hoor :N

Ik heb de banden overigens voor 305 euro inc montage gehad. Dus bovenstaande bedragen voor de MPP 2CT zijn wel erg aan de hoge kant. Wel heb ik gehoord dat de MPP 2CT momenteel iets duurder is omdat deze zeer slecht leverbaar is.
 
Alternatief - Dunlop Qualifier, bijna even goed, in het "nat" iets minder.
Achter € 200, voor € 150.

Wat ik vernomen heb van de motorfreaks test doet deze band het slecht (zelfs als aller slechtste) op nat wegdek tegenover de MPP 2CT en een stuk minder lang meegaat.

Of dit geloofwaardig is of niet mogen jullie zelf bepalen.
 
De bovenstaande foto is echt geen slijtage die aanpassingen vereist hoor :N

Ik heb de banden overigens voor 305 euro inc montage gehad. Dus bovenstaande bedragen voor de MPP 2CT zijn wel erg aan de hoge kant. Wel heb ik gehoord dat de MPP 2CT momenteel iets duurder is omdat deze zeer slecht leverbaar is.


hey, waar heb je ze gekocht??

alvast bedankt....
 
Wat zeuren ze nou toch allemaal van onzin zulke banden B|

Iedereen die op een sportmotor rijd heb echt wel eens het gevoel zo nu gaat ik ff hard rijde en hard door een bocht, knietje aan de grond, enz!
Zo niet dan ken je beter op een choppertje gaan rijden ofzo

Deze banden bieden ook genoeg veiligheid met zulke goede grip. in de regen of met warm weer banden doen het gewoon goed. toch wel erg belangrijk ze hebben het niet voor niks uitgevonden!

En voor die paar tienjes meer zou ik het ook niet na laten voor een superband, want ze komen er bij mij ook binnekort erop.
Heb toch ook nieuwe banden nodig 8-)
 
Inderdaad, wat een gezeur hier zeg.. Niels geniet lekker van je bandje, bij mij komt ie er zo ook onder. Of ik hem nodig heb??? Geen idee maar het is nu eenmaal de beste band op dit moment daarom alleen al komt hij er bij mij onder. :Y
 
Inderdaad, wat een gezeur hier zeg.. Niels geniet lekker van je bandje, bij mij komt ie er zo ook onder. Of ik hem nodig heb??? Geen idee maar het is nu eenmaal de beste band op dit moment daarom alleen al komt hij er bij mij onder. :Y


:^

jep vindt ik ook 8-)
 
V-Power schijnt ook het beste te zijn voor je motor, tank je dat ook? :P

Je moet iets hebben om een beetje te stangen, dat snap ik wel :9

V-power heeft geen toegevoegde waarde aan "veiligheid". Als het goed is gebruik jij v-power niet als enige contact met de weg of wel _O-

Vrij nutteloze opmerking dus :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan