2 CT geplaatst!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielssR62005

MF'er
7 aug 2005
179
0
Vanmiddag ff 2 CT'tjes geplaatst, moet ze uiteraard nog inrijden, maar het is niet normaal door de warme zon die op de zijkanten van de band schijnt plakt de zijkant al alsof de hele band ingesmeerd is met pattex terwijl deze zijkanten zich nog niet eens voorgesteld hebben aan meneer Asfalt.Heel bizar, ben benieuwd wat dit gaat brengen als het siliconen laagje eraf is *O* :] :P :9~
 
Ach ja, maar weinig mensen die echt 2CT's nodig hebben op de openbare weg.

Maar hee, dan kan je het wel zeggen dat je ze hebt he!
 
Iedereen denkt dat je een GP coureur moet zijn en alles uit je motor moet halen of nog erger motoren met te weinig vermogen voor deze banden?
Waar mijn bandjes na de eerste 2 meter rijden al plakken aan de zijkanten , zijn die van jou nog koud. Waarbij jij op je bek gaat en ik op me motor blijf zitten. :}
Daarnaast is deze band nog steeds ontwikkeld voor de openbare weg, er zit slechts motoGP technologie in. Wat je steeds vaker en meer zal tegenkomen..
 
Vanmiddag ff 2 CT'tjes geplaatst, moet ze uiteraard nog inrijden, maar het is niet normaal door de warme zon die op de zijkanten van de band schijnt plakt de zijkant al alsof de hele band ingesmeerd is met pattex terwijl deze zijkanten zich nog niet eens voorgesteld hebben aan meneer Asfalt.Heel bizar, ben benieuwd wat dit gaat brengen als het siliconen laagje eraf is *O* :] :P :9~
je weet dat er maar 1 cm ongeveer aan iedere kant zacht rubber zit en de rest gewoon identiek is aan de 'oude'mpp.
Veel plezier dr mee.
Mijn oude mpp plakt ook als i in 30 graden zon staat te bakken :W
 
Iedereen denkt dat je een GP coureur moet zijn en alles uit je motor moet halen of nog erger motoren met te weinig vermogen voor deze banden?
Waar mijn bandjes na de eerste 2 meter rijden al plakken aan de zijkanten , zijn die van jou nog koud. Waarbij jij op je bek gaat en ik op me motor blijf zitten. :}
Daarnaast is deze band nog steeds ontwikkeld voor de openbare weg, er zit slechts motoGP technologie in. Wat je steeds vaker en meer zal tegenkomen..
zit ook op de oude mpp man. Laat je nou niks wijs maken.
Dat je ze wil hebben prima, maar kom het hier niet poseren.

Je zegt zelf al dat je ze nog moet inrijden, je zal dus al lekker op de limiet zitten van de band. Maw, je hebt al lekker veel gebruik gemaakt van je gp technologie _O-
 
Jammer maar de banden zijn zo sterk gemaakt dat ze nog langer mee gaan als normale PP's. En het is geen 1 cm maar 3! Is wel mooi je zit de lijn van de 2e compound lopen :9~

En niet zo ongeduldig Ferrekau of Jaloers? whoehahahahahaha
 
Jammer maar de banden zijn zo sterk gemaakt dat ze nog langer mee gaan als normale PP's. En het is geen 1 cm maar 3! Is wel mooi je zit de lijn van de 2e compound lopen :9~
prima, jij je zin. Post ff een piccie van je schaamranden die je vast niet meer zult hebben.
Veel plezier met je uber banden he :)
 
zit ook op de oude mpp man. Laat je nou niks wijs maken.
Dat je ze wil hebben prima, maar kom het hier niet poseren.

Je zegt zelf al dat je ze nog moet inrijden, je zal dus al lekker op de limiet zitten van de band. Maw, je hebt al lekker veel gebruik gemaakt van je gp technologie _O-


In het midden zijn ze slijtvaster dan de oude MPP's.


Maar wel humor Ferrekau _O- _O- _O-
 
aan de andere kant...iedereen mag van mij z'n zelf verdiende geld uitgeven waaraan hij zelf wil...en als hij/zij er dan nog gelukkig mee is ook...dan heeftie een goede keus gemaakt *D


Al schroeft ie er gouden ventieldopjes op ;)






Ruilen voor een paar rubberen ??
 
aan de andere kant...iedereen mag van mij z'n zelf verdiende geld uitgeven waaraan hij zelf wil...en als hij/zij er dan nog gelukkig mee is ook...dan heeftie een goede keus gemaakt *D


Al schroeft ie er gouden ventieldopjes op ;)






Ruilen voor een paar rubberen ??

:Y
Maar om nou meteen te zeggen dat het ee s uper band is als je hem nog aan het inrijden is is al verdacht en als iedereen een topic gaat openen over wat ze gekocht hebben is de grote mf computer zo vol
 
022.gif


:+
 
Laatst bewerkt:
Iedereen denkt dat je een GP coureur moet zijn en alles uit je motor moet halen of nog erger motoren met te weinig vermogen voor deze banden?
Waar mijn bandjes na de eerste 2 meter rijden al plakken aan de zijkanten , zijn die van jou nog koud. Waarbij jij op je bek gaat en ik op me motor blijf zitten. :}
Daarnaast is deze band nog steeds ontwikkeld voor de openbare weg, er zit slechts motoGP technologie in. Wat je steeds vaker en meer zal tegenkomen..



Wat kan jij slap lullen, grandioos, geweldig!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan