2-daagse mf meeting vledderveen (tweede editie)

datum meeting

  • week 28 10 11 12 juli

    Stemmen: 2 11,1%
  • week 31 31 01 02 juli/aug

    Stemmen: 6 33,3%
  • week 33 14 15 16 aug

    Stemmen: 9 50,0%
  • week 34 21 22 23 aug

    Stemmen: 1 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    18
lijkt mij aleen voor de meeting gangers

dus week 33 :P super lijk me tof

wat is de lijst tot nu toe ?

mario 2 t
nick-89
wuppie cr250
wuppie crf
cr crosser
chrisscross
wout
rudiyzf
nanette
tinus


is de lijst tot nu toe die zich hier hebben gemeld :P

Ik kan week 33 niet, dan zit ik in Spanje... Dus ik ben er niet bij...
 
Laatst bewerkt:
precies er moet nu wel een vaste datum komen.

ik zeg week 33 de meesten rekenen nu toch al op week 33.
 
Maakt mij allemaal weinig uit, Denk dat mijn pa wel even gaat trainen die dagen.

Ik kom alleen maar wanneer het bier koud staat, en ik eindelijk krijg te weten wie Breez4hhh sletje is *D
 
zoals ik had begrepen stond de training al vast op zaterdag.

aleen het probleem is dat de mensen die een eindje moeten rijden, dat die wel heel vroeg weg moeten als ze meedoen met de training en die begint om 9 uur!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Misschien handig als ik me hier even voorstel,
Post nu ruim een jaar geregeld op MF, meer een passieve gebruiker die veel leest.
Heb nu sinds een half jaar een XT350, ben aangesloten bij de DTA www.tenere.nl Tevens op het XT topic redelijk actief.
Misschien heb ik ook wel interesse om zaterdag gezellig mee te doen.

Heb alleen geen idee wat ik er bij voor moet stellen. Tot nu toe nog een nihil ervaring met enduro rijden. Zal wel verandering in komen voor die tijd, ga volgende week weekend naar de Ardennen.

Wat houd de training precies in, en denken jullie dat het wat is voor mij?

DSC04246.jpg


Staat nu al iets anders bij (netter) , heb set wielen met noppen banden.
 
Hoi,

Misschien handig als ik me hier even voorstel,
Post nu ruim een jaar geregeld op MF, meer een passieve gebruiker die veel leest.
Heb nu sinds een half jaar een XT350, ben aangesloten bij de DTA www.tenere.nl Tevens op het XT topic redelijk actief.
Misschien heb ik ook wel interesse om zaterdag gezellig mee te doen.

Heb alleen geen idee wat ik er bij voor moet stellen. Tot nu toe nog een nihil ervaring met enduro rijden. Zal wel verandering in komen voor die tijd, ga volgende week weekend naar de Ardennen.

Wat houd de training precies in, en denken jullie dat het wat is voor mij?

[afbeelding]

Staat nu al iets anders bij (netter) , heb set wielen met noppen banden.

Ehm, Ik denk niet dat dit iets voor jou zal zijn. Ten eerste heb je een verkeerd type motor met verkeerde banden en ten tweede denk ik niet dat je een crosslicentie hebt? :X

Het is echt een motorcrosstraining, ze zullen waarschijnlijk vooral stil gaan staan bij je rijhouding en de bochtentechniek.

PS. training om 9 uur ga ik zeker niet redden.
 
Laatst bewerkt:
nee idd scheelt ook weer in de kosten en heeft iedereen s'ochtends tijd om spul op te zetten en aan te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan