2 DB-Killers gezocht voor RVS Boss Superbike demper

DragonRider

MF veteraan
13 mrt 2007
6.541
0
Rotterdam
een plaatje van de dempers... :+
full

Kotomoto

Die hard MF'er
9 jul 2005
448
0
Ede (Gelderland)
Heb er nog 2 liggen, origineel van Bos. Gebruikt en daardoor mooi zwart ;) . Samen voor 35 euro. Mail me maar als je ze wil hebben kotomoto apedingdong tiscali punt nl

luckyducy

MF veteraan
18 mei 2004
13.731
40
welke maat zoek je ik kan ze wel leveren :) verhaal over e-keur gaat nergens over ,want waarom zouden ze je aanhouden als je gewoon (stil) rond rijdt
stuur maar een mail naar :[email protected]
full

Stenca

Die hard MF'er
13 okt 2006
266
0
Lepelstraat (Noord Brabant)
welke maat zoek je ik kan ze wel leveren :) verhaal over e-keur gaat nergens over ,want waarom zouden ze je aanhouden als je gewoon (stil) rond rijdt
stuur maar een mail naar :[email protected][afbeelding]

Ok ,

Db-killers voor superbikedempers bestaan gewoon niet , kan je van mij aannemen ( heb een aantal jaar bij Bos gewerkt )
Demper produceerd minstens 120 db en is gewoon kort om effectief met een db killer te dempen .
En wat het E-keur verhaal betreft ....... die jongens daar zijn iets strenger dan hier .

:+

DragonRider

MF veteraan
13 mrt 2007
6.541
0
Rotterdam
de gaatjes zitten er al wel in, dus denk dat ze best zullen bestaan. ik wil ze dan ook alleen hebben als ze ook passen...alleen heb ik 1 probleem. ik krijg de dempers pas in maart terug omdat ze nu bij Mile liggen voor het inkorten... -O-
hij kon pas beginnnen met inkorten en pas maken als mn fiets binnen was...

DragonRider

MF veteraan
13 mrt 2007
6.541
0
Rotterdam
Heb er nog 2 liggen, origineel van Bos. Gebruikt en daardoor mooi zwart ;) . Samen voor 35 euro. Mail me maar als je ze wil hebben kotomoto apedingdong tiscali punt nl

20euro/st is nieuw prijs... zag ik net via google
|( dan koop ik voor die 5 euro wel nieuwe...

Bovenaan Onderaan