2 DB-Killers gezocht voor RVS Boss Superbike demper

een plaatje van de dempers... :+
full
 
Heb er nog 2 liggen, origineel van Bos. Gebruikt en daardoor mooi zwart ;) . Samen voor 35 euro. Mail me maar als je ze wil hebben kotomoto apedingdong tiscali punt nl
 
welke maat zoek je ik kan ze wel leveren :) verhaal over e-keur gaat nergens over ,want waarom zouden ze je aanhouden als je gewoon (stil) rond rijdt
stuur maar een mail naar :luckyducyperformance@hetnet.nl
full
 
welke maat zoek je ik kan ze wel leveren :) verhaal over e-keur gaat nergens over ,want waarom zouden ze je aanhouden als je gewoon (stil) rond rijdt
stuur maar een mail naar :luckyducyperformance@hetnet.nl[afbeelding]

Ok ,

Db-killers voor superbikedempers bestaan gewoon niet , kan je van mij aannemen ( heb een aantal jaar bij Bos gewerkt )
Demper produceerd minstens 120 db en is gewoon kort om effectief met een db killer te dempen .
En wat het E-keur verhaal betreft ....... die jongens daar zijn iets strenger dan hier .

:+
 
de gaatjes zitten er al wel in, dus denk dat ze best zullen bestaan. ik wil ze dan ook alleen hebben als ze ook passen...alleen heb ik 1 probleem. ik krijg de dempers pas in maart terug omdat ze nu bij Mile liggen voor het inkorten... -O-
hij kon pas beginnnen met inkorten en pas maken als mn fiets binnen was...
 
Heb er nog 2 liggen, origineel van Bos. Gebruikt en daardoor mooi zwart ;) . Samen voor 35 euro. Mail me maar als je ze wil hebben kotomoto apedingdong tiscali punt nl

20euro/st is nieuw prijs... zag ik net via google
|( dan koop ik voor die 5 euro wel nieuwe...
 
Terug
Bovenaan Onderaan