2-de Ringmeeting 600RR & 1000RR

DeRRis

MF veteraan
22 mrt 2005
10.791
0
Lisse
Omdat het zoooooo gaaf was de eerste keer gaan we het
19 & 20 Augustus
Nog maar eens een keer over doen *O*

Ringmeeting 600RR & 1000RR

nordschleife.gif

full


OPGAVES

600RR
cbrrrtje
Digger

1000RR
MaRRioBlade

Groupies
Jeff (gsx-r600 :X )
 
O ja en smoesjes van ik mag niet van me vriendin of dit kost me me relatie worden niet geacepteerd als legitieme reden om niet mee te gaan :N Ik heb het immers ook voor elkaar gekregen _O-
 
O ja en smoesjes van ik mag niet van me vriendin of dit kost me me relatie worden niet geacepteerd als legitieme reden om niet mee te gaan :N Ik heb het immers ook voor elkaar gekregen _O-

Ik voel me niet aangesproken en ga dan ook geen kommentaar geven :N

Kwam het onderwerp gewoon toevallig tegen 8-)

full


Vond er vorige keer helemaal niets aan :+ :9 :P
 
Karen ik komen misschien effe langs. 19 augustus eindigt onze vakantie, maar we kunnen dan wel effe doorrijden naar de Ring en nachtje blijven slapen en op zondag weer terugtuffen. Maar goed dat bepalen we dan wel. Geen flauw idee hoe ik me voel na een week touren en 2 dagen Spa. Plus dat we de 22e op Zandvoort gaan knallen.
 
Karen ik komen misschien effe langs. 19 augustus eindigt onze vakantie, maar we kunnen dan wel effe doorrijden naar de Ring en nachtje blijven slapen en op zondag weer terugtuffen. Maar goed dat bepalen we dan wel. Geen flauw idee hoe ik me voel na een week touren en 2 dagen Spa. Plus dat we de 22e op Zandvoort gaan knallen.
sissy :+
 
Zo, ik zie dat ik mee ga!! *O*
Als de 600rr naast de Blade kan, vind ik het prima :Y :Y

Btw; gaat iedereen in Hotel Maas maffen of hadden we iets anders in gedachte :? :?
 
Zo, ik zie dat ik mee ga!! *O*
Als de 600rr naast de Blade kan, vind ik het prima :Y :Y

Btw; gaat iedereen in Hotel Maas maffen of hadden we iets anders in gedachte :? :?
staat al in een ander topic :P

ik ga iig bij een ander hotel vlakbij de camping waar ik altijd zit :)
 
Karen ik komen misschien effe langs. 19 augustus eindigt onze vakantie, maar we kunnen dan wel effe doorrijden naar de Ring en nachtje blijven slapen en op zondag weer terugtuffen. Maar goed dat bepalen we dan wel. Geen flauw idee hoe ik me voel na een week touren en 2 dagen Spa. Plus dat we de 22e op Zandvoort gaan knallen.

kan je op de ring mooi de bandjes inrijden voor de 22ste :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan