2 en 4-takt uitlaatsystemen

Surie

MF'er
12 jun 2003
44
0
Haaren
Ik maak RVS expansie pijpen en RVS bochtenwerk voor 2 en 4-takt motoren, doe aanpassingen aan bestaande systemen en kan conische bochten maken .

Intresse ??

Bijlage: foto verkl.JPG
 
full


misschien is dit makkelijker :9 . Beste pijp er onder trouwens *D
 
Motor is een ZABEL 700cc tweetakt uit de zijspancross de rest is op basis van een suzuki RGV

Heeft inderdaad i/d kicxstart gestaan

Deze expansiepijp is met de hand gezaagd, wat een enorm pokkewerk was , maar nu heb ik een zaag machine gemaakt waarmee de conische stukjes gezaagd kunnen worden dit is veel naukeuriger en ze lassen veel makkelijker aan elkaar.
Dit is dus ook mogelijk voor 4-takt systemen (licht conische pijpen leveren meer PK's)
Deze pijpen kan ik met een speciaal programma berekenen adhv toerental boring-slag tuningsgraad enz.

groeten Surie
 
en hoeveel moet zoeits kosten ongeveer :) en btw maak je ze ook voor 50 cc ? heb nog steeds mn brommer :X om deze brommer gaat et dus :
mijn%20sm.jpg
 
Dag Martijn SM

Een speciaal voor jou berekende expansie in rechte vorm kost 75 euro.
Elke gezaagde en gelaste sectie kost 2,5 euro.

Ik denk dat er ongeveer 35-40 secties nodig zijn voor jou brommer.

De expansies worden gemaakt van 0.8mm RVS en zijn speciaal op jou cilinder berekend.

Groeten surie
 
Hallo, ben momenteel bezig met zelfbouw projectje, ben altijd wel geintresseerd in een orgineel uitlaat systeem..
ben nu bezig met Vtr sp1 blok en orginele ascecoires, en in afwachting of nico bakker een frame voor mij kan gaan bouwen. Heb zelf alwel 2 2brothers slip on dempers, maar moet nog wel de uitlaat bochten ervoor gemaakt hebben. De bedoeling is namelijk dat ze alla ducatie 998 onder het kontje komen te hangen.
Als ik wat meer duidelijkheid heb overhet hoe en wat en wanneer, neem ik wel contact met je op.als je tenminste zin heb om in dit project mee te doen. Over de prijs worden we het vast wel eens...

groeten harald
 
Dag Harold,

Toevallig ben ik op dit moment bezig met een systeen voor een SP1 dit moet echter de originele routing volgen maar dan met dikkere bochten en minder knikken en andere opstakels zoals de orginele bochten.

Lijkt me een leuk project van je, heb er zeker wel intresse in .

Groeten Surie
 
Ik ben erg onder de indruk :}

Bestaan er mogenlijkheden om voor mijn zxr400 (zie piccie) een aangepast uitlaatbochtensysteem te maken zodat ik een highmount krijg? Zou dit ook nog PKtje extra kunnen opleveren? of zouden er ook mogenlijkheden bestaan voor een dubbele demper zoals bij de RS250? Ik krijg na de vakantie weer een beetje geld hopelijk, dus dat zou een super gave aanpassing zijn.

Wat zijn de mogenlijkheden?

kristiaan
full
 
Ik heb zo het idee dat je het heel druk gaat krijgen :) .
Heb je geen website of iets dergelijks? Doe je alleen interessante gevallen of ook het simpele "4 pijpen aan elkaar lassen" werk?

Veel s6 met de diverse projectjes!
gr. pCave
 
Hey, maak je ze ook voor een Aprilia RS250? en wat kosten ze dan? En voor een scooter, Aprilia SR met 70cc?
 
Bedankt voor de positieve reacties,

Ja, ik maak het liefst iets speciaals, voor produtiewerk heb ik geen machines en er gaat trouwens ook niks boven maatwerk en het moet wel leuk blijven.
Ik heb overigens wel de motor compleet nodig om een passend systeem te maken.

RS 250 en brommer geen probleem.

grt Surie
 
hey,

allereerst: ZEEEEER geile fiets
allertweeds: wat kost zown pijp voor een mito 125? ik denk dat ie daar sneller mee is dan met een jolly moto, niet? hij moet dan wel "onderlangs" komen zeggaar, niet MX style

keep up the good work, en nogmaals mijn complimenten voor je Zabel.

groeten, A3
 
Surie,

Was jij vorig jaar op Zolder met die motor? (was tijdens een Kicxdag geloof ik, ben er niet meer zeker van)
Bus als startmotor, en wat probleempjes om de baan op te komen i.v.m. geluid?

Het zag er (en ziet er op de foto ook) heel goed uit trouwens! :}
 
Zag net dat je ook uitlaatjes maakt voor een rs250? van rvs?? of gewoon 0,8 staal? wat moet dit nog kosten EX dempers? dus enkel de pijpen. en levertijd? week? 2? 4? 10? :?

als je hier antwoord op hebt en je wilt aan de slag voor me mail me dan ff.

Prins_michiel@hotmail.com
 
Dag A3

wat zo'n pijp kost?

Dit ligt eraan hoeveel secties er in komen te zitten.

Ik schat dat je voor zo'n redelijk rechte pijp ongeveer 200 Euro kwijt bent.
Excl. demper
 
dat klinkt heel aantrekkelijk, klopt het dat zo'n pijp sneller is dan een jolly? heb je msn, of mail? dat gaat wat makkelijker. ik heb wel intersse, moet alleen even kijken hoe ik dat doe met 25 KW :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan