2 filmpjes Yamaha FZS600 (Fazer)

UCH, is wel ERG traag he
dit is juist wel geschikt voor modems.. alhoewel.. zij vinden het zelfs te traag denk\'k
 
Tja je wil niet weten hoe moeilijk het is om een gratis hostingprovider te vinden die heel erg snel was. Piranho was snel, maar was op een gegeven moment uit de lucht, en elk bestand mag NIET groter zijn dan 100kb.

Ik zoek nog wel even verder, want ik kreeg \'m max op 4kb/s , en 20kb/s moet toch wel een minimum zijn.
 
Ik heb een F2S account aangevraagd, hopelijk is die sneller, dan upload ik ze morgen opnieuw op die account, anders zet ik ze op een ouwe wanadoopagina, welke wel snel is en dan kan iedereen het met hoge snelheid binnenhalen.
 
filmpje gedownt
maar wat moet ik er
mee
een filmpje met een stilstaande fazer.
jammer had wat meer actie verwacht
ben te verwent denk ik
 
filmpje gedownt
maar wat moet ik er
mee
een filmpje met een stilstaande fazer.
jammer had wat meer actie verwacht
ben te verwent denk ik

Als je de topic van de gsxf toerrit in Friesland had gelezen, dan ging dit eigenlijk meer over de kwaliteit van het filmpje, niet om wat er op stond. Anders had ik wel wat blote dames laten zien ;) Er is inderdaad weinig aktie, maarja he ik had niet gefilmd he, ik was er niet bij. Heb even 7km op dat ding gereden, en dat was dus overal flink hard door de bochten met dat ding. Rijd heerlijk. Eigenlijk had ie dat moeten filmen ;) Maaruh in het filmpje zie je \'m ook wel opentrekken, maar ik ga \'m niet ongewenst op internet zetten.

Ging dus om kwaliteit. dus digitale output naar mpeg1 met een kaartje van rond de 1000 piek. Maar wel realtime he, geen tijd nodig om te converteren. Kwaliteit kon stukken minder toch? :)
 
Tsjah...op mijn server zou het een stuk beter gaan! :) :)

Ik gooi ze morgen op f2s.com , hopen dat ie sneller is, want echt, deluxnetwork.com is HUILEN!

Maar goed, een beetje goeie bikevideos kan ik altijd naar mpeg omgooien, misschien dat ze dan eens op een server van je kunnen? ;) Deze zit totaal geen aktie in.
 
sorry hoor ik heb em afgebroken
volgens dap zou ie er 54 minuten over doen
en da\'s wel erg veel voor iets van 6 meg toch ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan