2 helmen, textieljas, leren alpinestarshandschoenen, laarzen

GoldSmittie

Die hard MF'er
15 mei 2009
688
0
Schoonebeek
Diverse spullen.
1 helm van merk HJC GL 14, maat XL (hoofdomtrek 62 cm). Wel flink gedragen maar NOOIT gevallen. Mag weg voor 20,-
1 helm van merk Shoei. Systeemhelm blauw. Mag weg voor 20 euro
1 helm van het merk MDS. Maat L. Mag weg voor 15 euro.
1 paar laarzen van het merk SIDI. Maat 44. Laarzen zijn flink gedragen maar mogen weg voor het symbolische bedrag van 5 euro.
1 paar handschoenen van Alpinestart met SP1 op de vingers. Maat XL. Carbon knokkels en extra versteviging binnenin de hand. Zijn gegarandeerd nog super. 1 jaar oud. Mogen weg voor 35 euro.
1 dames bering textiel jas maat T5 (mt 42/44) Supermooie jas. Nog als nieuw. Mag weg voor 50 euro.

Bieden staat altijd vrij, maar wel realistisch graag.
full
 
Laatst bewerkt:
vallen ze klein of groot?

xl is mij namelijk net te groot naar ben wel geintreseerd maar langs komen om ze passen is me te ver weg (Tilburg)

MVG Bert
 
Ik heb zelf vrij grote handen. Bij mij zitten ze prima. Maar heb niet echt stevige handen zeg maar...
Smal postuur :P
 
Wellicht een domme vraag, maar ik ben niet zo in de damesmaten... en het moet een verassing zijn voor mijn vriendin...

De jas is met waat voor maat is die te vergelijken ( M of L of XL bijvoorbeeld ? )
 
Wellicht een domme vraag, maar ik ben niet zo in de damesmaten... en het moet een verassing zijn voor mijn vriendin...

De jas is met waat voor maat is die te vergelijken ( M of L of XL bijvoorbeeld ? )

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel :Y

Je kan de maat vergelijken met een maat L.
Gaat dat passen of niet?
 
Hallo,

zijn de handschoenen nog te koop?
Zo ja, dan heb ik er wel belang bij.
Groeten, Nanne.

Ik heb ze gereserveerd voor iemand die (als het goed is) volgende week maandag langs komt.
Is altijd nog maar even afwachten.
Als hij ze niet komt afhalen dan zijn ze voor een andere "lucky basterd"
 
Terug
Bovenaan Onderaan