2 Het HOLEC-Ridderkerk topic 2

Wat willen jullie, een holec:

  • Badge voor achterop je motorjas

    Stemmen: 8 53,3%
  • Badge voor achterop & voorop je motorjas

    Stemmen: 1 6,7%
  • Badge voor alleen voorop je motorjas

    Stemmen: 2 13,3%
  • Pet, incl het logo van het merk dat je rijdt

    Stemmen: 2 13,3%
  • Pet, incl het logo van het merk dat je rijdt & nickname

    Stemmen: 1 6,7%
  • Bandana, incl het logo van het merk dat je rijdt

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bandana, incl het logo van het merk dat je rijdt & nickname

    Stemmen: 0 0,0%
  • Band'je', voor om 1 van armen

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.

Smit

MF veteraan
23 apr 2003
11.860
8
Hardinxveld
=====Holec Groep Ridderkerk=====

De naam van dit topic is sindskort verandert, het plan was ooit om met een aantal mensen uit Ridderkerk een fotomiddag te organiseren....dat ging helaas NIET door, maar er is wel een hechte, gezellige groep ontstaan "Holec Groep Ridderkerk" door dit topic. *D

En hier dus deel 2

Kom je uit de buurt van Ridderkerk, en wil je es gezellig wat andere motorrijders uit jou streek leren kennen, aarzel niet en "meld" je ff bij de laatste pagina van dit topic. 8-)

In dit topic ouwehoeren we een beetje en komen ideen tot stand, de Holec Groep Ridderkerk heeft nu zelfs een eigen kleine site/forumpje voor bijvoorbeeld filmavonden of stapavonden te organiseren :} . De gewone ritten spreken we echter meestal via DIT topic af. :] We rijden zowel op goede avonden als weekenden, en verzamelen ergens tussen 12.30 en 14.00 bij de bocht in het weekend, en rond 18.30 en 19.30 s'avons.
De precieze tijd spreken we meestal in af de dag van tevoren (op de laatste pagina van dit topic) 8-)

De holec bocht, te zien op het plaatje hieronder, is onze verzamelplaats...
Tot ziens bij de bocht,

Vriendelijke groeten van alle holec riders ;)

full



8-) UPDATE, misschien een nieuwe idee voor onze holec groep...check de poll, en lees em goed }) 8-)
 
Laatst bewerkt:
[me]Crash was vorige week voor het eerst op de Holec en had gelijk een boze buurbewoner met een verfkrabber achter zich aan B| [/me]
 
Laatst bewerkt:
vdmme, loopt 1 of andere lamzak weer de 2e post te verzieken :9

Die 1e post gaat nog veel verandert worden, dus crash, please haal die dubbel afdrukken ff weg... :}
 
vdmme, loopt 1 of andere lamzak weer de 2e post te verzieken :9

Die 1e post gaat nog veel verandert worden, dus crash, please haal die dubbel afdrukken ff weg... :}
Zag zo'n mooi schoon topic daar moest ik even m'n "plasje" achterlaten 8-)
 
Lannggg verhaal, en heb geen zin in een heel verhaal typen maar kwam erop neer dat het gewoon gezellig was :}


Zag zo'n mooi schoon topic daar moest ik even m'n "plasje" achterlaten 8-)


Je wil gewoon een holec stickert he })

([me]smitjr heeft er trouwes nog steeds 'weer' 1 nodig... B| , wie heeft ze? )[/me]
 
Lannggg verhaal, en heb geen zin in een heel verhaal typen maar kwam erop neer dat het gewoon gezellig was :}Je wil gewoon een holec stickert he })

([me]smitjr heeft er trouwes nog steeds 'weer' 1 nodig... B| , wie heeft ze? )[/me]

Peter HAD ze destijds... maar ze waren op volgens mij....
 
Lannggg verhaal, en heb geen zin in een heel verhaal typen maar kwam erop neer dat het gewoon gezellig was :}Je wil gewoon een holec stickert he })

([me]smitjr heeft er trouwes nog steeds 'weer' 1 nodig... B| , wie heeft ze? )[/me]
heb er nog wel 1 voor je...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan