2 honden meenemen op de motor

TBone

Die hard MF'er
21 jan 2004
599
0
Delft
Deze week gespot in Delft: een zwarte sport/tour-motor (volgens mij een Yamaha diversion of iets dergelijks)met duo-passagier. De duo-passagier had twee rugzakken om, eentje om haar rug en eentje om haar buik. En uit beide rugzakken stak een koppie van een hond !!

Ik heb geprobeerd een foto te maken met mijn mobiele telefoon, maar ja ... 't was 's avonds en de kwaliteit is niet geweldig. Maar als je goed kijkt zie je het witte koppie van de achterste hond.

full
 
ze zullen maar een konijn zien en uit die rugzak hoppen :+
grote *POOF* erbij, wapperend haar ala meneer Klok onder je intergraalhelm.
en dan als je je handschoenen uittrekt om dat beest te pakken dat er een handvol kaarten uit je mouw komt vallen....

anyways, je moet wel beetje fantasie erbij hebben bij die foto.. om er een hondje in te zien :)
 
grote *POOF* erbij, wapperend haar ala meneer Klok onder je intergraalhelm.
en dan als je je handschoenen uittrekt om dat beest te pakken dat er een handvol kaarten uit je mouw komt vallen....

anyways, je moet wel beetje fantasie erbij hebben bij die foto.. om er een hondje in te zien :)
ik zie wel een hondje, als je kijkt bij het voorwiel en dan een stukje er rechts naar. Bijna bij die alien die daar cocaine spuit. 8-)
 
Hoe idioot kunnen sommige mensen zijn....nog even en het zijn niet alleen honden maar ook baby's die we meenemen op de motor.

Zoiets als dit dus....

babyoppas.jpg
 
Ik zag eergisteren nog een chopper voor het stoplicht. Op de tank stond een hond tussen de armen van de berijder :o Zal de politie leuk vinden als ze hem zo zien ...
 
zo lang je rustig rijd in de stad is er niks aan de hand ,in een rugzak is erger dan kan de hond geen kant op als je valt. mijn jack russel staat ook wel eens op me op me schoot/tank als we naar het bos gaan maar dat is 30km zone met veel verkeersheuvels en vind het leuk
 
Terug
Bovenaan Onderaan