2 JULI 11KW kleine motormeeting

Mdethmers

Rookie
11 jun 2018
24
1
Vleuten
WAT: 11KW motormeeting
WANNEER: 2juli, 11uur (gewijzigd!)
WAAR: Vleuten/Utrecht, tegenover de KFC. GOOGLEMAPS(gewijzigd!)

Gewoon een kleine meeting voor de lage CC motoren onder ons. Het wordt in ieder geval prachtig weer! Ik(cbr125) en RoelofJH(grom) zullen aanwezig zijn. laat een berichtje achter als je mee rijdt!

Voor zover is het plan om een leuke tocht te maken, te ouwehoeren en te eten en drinken. andere suggesties zijn altijd welkom!

- grotere CC motoren mogen komen, maar onthoudt dat deze dingen alles behalve snel zijn!

- zodra er belangrijke informatie wordt gewijzigd zal dit uiteraard aangegeven worden in deze topic!

mochten er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag! :]
mvg
matthijs
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er zin in! de route zal gemaakt worden met een tool als kurviger of myrouteapp en niet voorgereden worden, kan dus hier en daar een beetje puzzelen worden maar de ervaring leert dat dit meevalt. Uitgangspunt is ca. 1,5uur rijden voor een 125cc
 
Moet helaas a.s. maandag gewoon werken en kan hierdoor niet bij deze grote meeting aanwezig zijn. Hopelijk bij de volgende wel van de partij.
 
Week van en op 2 juli helaas nog tentamens te maken, anders overwogen te komen, hoewel ik m'n 125cc'er niet meer heb maar weet hoe het loopt en dat tempo ook nooit problemen mee gehad. :]
 
Deze gaat hoe dan ook door en als het bevalt zal er in de toekomst zeer waarschijnlijk nog een miniminimotormeet komen
 
tijd en locatie aangepast. zo is het beter bereikbaar voor alle kanten!
mocht dit bevallen ben ik in ieder geval bereid om vaker wat te organiseren!
 
Wat is eigenlijk de reden om dit op een maandag te houden? Waarom niet gewoon in het weekend iets plannen. Ik denk namelijk dat de meeste mensen gewoon moeten werken op maandag en er niet speciaal een verlofdag voor op gaan nemen. Anders had ik er graag bij aanwezig geweest! :)
 
@leviathius dat was nou eenmaal de eerste datum dat roelof en ik beschikbaar waren :p
Met al dit animo zal het vast niet de enige keer zijn dat we wat regelen,, dus volgende keer proberen we het op een wat schappelijkere datum te doen!
 
@Leviathius precies wat Mdethmers zegt, maar houd je ogen open want grote kans dat we binnenkort weer een rondje doen!
 
Lijkt me leuk, ff kijken of ik kan inplannen
Zit wel aan de “bovenkant” met m’n 250 scoot
Helaas heeft de Skymini nog geen kenteken
 
eerste random 11kw bijeenkomst is een feit!

met zijn 3en zijn we rond 11.30 vertrokken bij HC reinvliet, en zijn daarna richting Utrecht centrum vertrokken. na wat verkeerde afslagen toch de juiste route gevonden en het rijden ging daarna vlotjes. leuke afgelegen weggetjes gereden, boerendorpjes en af en toe de nodige mini-dragraces en wedstrijdjes.

de dag verliep vlotjes, en er leek letterlijk en figuurlijk geen enkel vuiltje aan de lucht te zijn... maar dat was schijn, helaas. enkele kilometers voor het eindpunt hield de 200cc2 Honda uit 1976 er met grote rookpluimen mee op, wat begrijpelijk is na meer dan 4uur in de hete zon te hebben staan draaien. waarschijnlijk dus een oververhittingsprobleem, maar de precieze oorzaak moeten we nog horen. vervolgens hebben we met babyritjes de motor naar een locatie gebracht om te worden opgehaald.

desalniettemin was dit een super leuke dag, en zijn RoelofJH en ik zeker in om nog zon dag te organiseren, al dan niet op een makkelijkere datum!
 
Zeker geslaagd, rond 11 uur ook nog een (totaal willekeurige) politie-surveillance tegengekomen op de ontmoetingsplek. (Toeval? Who knows)

Zeker in voor herhaling!
 
Hallo allemaal.
Fijn te horen dat jullie het gezellig hebben gehad.
Kon er zelf helaas niet bij zijn ivm werkzaamheden.
Door de weeks behoorlijk druk dus moet het eigenlijk veelal van het vrije weekend hebben.
Hoop dat jullie het van de zomer nog eens dunnetjes overdoen zodat ik dan wel aanwezig kan zijn.
Mijn Grom is er bijna helemaal klaar voor.
Het vermaakte zadel bevalt super en geen last meer van een houten achterwerk.
Komende week de 1000km beurt voor mijn Grom waarbij we met name de oliewissel eens grondig gaan doen.
Dus geen half werk, maar gelijk ook de oliespinner demonteren zodat op die manier al het vuil kan worden weggehaald.
Heb er zin aan en de machine rijdt fantastisch.
Vr gr
 
Heb het maandag helaas niet gered.
Sta wel open om een andere dag wel mee te rijden, liefst met de Skymini
 
Doe dan half of eind...... O-) O-) O-) O-) O-)

16 augustus gaat de Skymini voor de keuring, dus met wat geluk eind augustus te rijden *O* *O*
 
De nieuwe datum is gevallen op 18 augustus!

Ik zal opnieuw een route maken (waarbij de tour door de Utrechtse binnenstad vermeden wordt), dit zal een route van ca. 1,5 uur worden.
Locatie volgt maar zal in de buurt van Utrecht zijn.

Dat betekent voor martin117 waarschijnlijk dat de keuring nét niet binnen is. Later lukt door drukte in de privesferen niet en dan zou het pas half of eind oktober worden (betekent niet dat dan niet ook gewoon kan!).

We'll keep you posted :)
 
Hoi RoelofJH.
Op 18 augustus gaan jullie dus weer een mini meeting houden.
Wat een leuk idee en hoop er dan bij te kunnen zijn.
Moet nog even bekijken of ik die dag geen dienst moet draaien, maar indien ik vrij ben zou ik graag langs willen komen.
Mag ik vragen wat de aanvangstijd is van die mini meeting op 18 augustus?
Vr Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan