2 juli Zolder

HansGSX-R

MF veteraan
1 nov 2001
6.243
51
Wie gaat er 2 juli naar Zolder ? Circuitdag van MotorXtra, zojuist gelezen op een zeker ander forum en maar gelijk ingeschreven. Leuke kortingen })
 
Lijkt mij ook wel wat. :9 Maar voor die link heb ik niet genoeg rechten. '(
Maar is het ook voor beginnelingen?? Voor fun dus want ik doe geen wedstrijden of zo.
 
Wie gaat er 2 juli naar Zolder ? Circuitdag van MotorXtra, zojuist gelezen op een zeker ander forum en maar gelijk ingeschreven. Leuke kortingen })

:] Hoi Hans, ik ga niet op 2 juli. De maand juli heb ik nodig om de keuken te verbouwen, dus dat wordt niet rijden.
Wens je veel plezier op Zolder, en gebruik je koppie, want die muren zijn nogal hard.
Yama R6 ZAC nr:344
 
:] Hoi Hans, ik ga niet op 2 juli. De maand juli heb ik nodig om de keuken te verbouwen, dus dat wordt niet rijden.
Wens je veel plezier op Zolder, en gebruik je koppie, want die muren zijn nogal hard.
Yama R6 ZAC nr:344

Ik ken Zolder, heb er vorig jaar al een keer of 4 gereden en dit jaar ook al een keer. Maar idd, blijft oppassen op bepaalde stukken. Ben je er trouwens a.s. dinsdag ook weer ?
 
Lijkt mij ook wel wat. :9 Maar voor die link heb ik niet genoeg rechten. '(
Maar is het ook voor beginnelingen?? Voor fun dus want ik doe geen wedstrijden of zo.

De groepen worden ingedeeld naar snelheid/ ervaring. Beginners kunnen dus ook lekker rijden en je kunt een marshall vragen om je de lijnen te laten zien.
 
Wie gaat er 2 juli naar Zolder ? Circuitdag van MotorXtra, zojuist gelezen op een zeker ander forum en maar gelijk ingeschreven. Leuke kortingen })

Succes Hans, neem maar de regenbanden mee! *D

Ik ben op Zolder 8 en 9 juli met Werner Damen racing school :)
Ik hoop eindelijk onder 1.50 te rijden.
 
Succes Hans, neem maar de regenbanden mee! *D

Ik ben op Zolder 8 en 9 juli met Werner Damen racing school :)
Ik hoop eindelijk onder 1.50 te rijden.

De regenwielen zitten er al onder :) Maar je weet nooit, ze voorspellen de hele week al slecht weer en het valt allemaal reuze mee.
 
Na vandaag is Hans erg goed geworden in het snel wisselen van wielen :}

Je moet ergens op trainen tijdens zo'n dag.... Maar ik weet zeker dat er mensen zijn die meer wielen gewisseld hebben ;)
Al met al toch een hele leuke dag gehad zowel in de natte- als de droge sessies. Met regenbanen rijden is ook pure fun.

Jammer alleen dat het niveauverschil binnen de groep erg groot was, maar dat is inherent aan dit soort dagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan