2 juli

Regen ja hoor ,als het dan maar op de terugweg is *D
@pork ,visgraat band werkt perfekt op assen blijft ook wat langer heel dan n blokjesband .
boxie delen ??
 
Regen ja hoor ,als het dan maar op de terugweg is *D
@pork ,visgraat band werkt perfekt op assen blijft ook wat langer heel dan n blokjesband .
boxie delen ??
visgraat ligt al om de srad en de r6 staat op Dunlop Rains,zijn nog beter ;)
Boxie,tuurlijk!
Ik regel het wel weer,die andere dief al gevonden?
 
:X
wel moedig dat je dit hier durft te posten ,mja wie maakt er nou nooit een stomme fout.
Oooo daar heb ik schijt aan,ik wilde eerst ermee kappen door dat gezwabber,maar ik realiseerde me dat ik op een redelijke positie reed,dus heb hem maar uitgereden.
Laat het maar regenen hoor,ik ga ervoor.
 
Tja, ik ben er ook achter: als je in nederland alleen maar rijdt als het droog is dan rij je niet veel. Dus dat wordt leren om op een natte baan te rijden.
 
kan de brommert thuis al op regenbanden zetten geloof ik , als ik zo de verwachtingen lees is het een "wet-race"
 
hmmm volgens mij kan het ook nog wel eens droog zijn ???? :+ of ben ik de boel nou in de waar aan het schoppen in ieder geval tot vrijdag :p
 
hmmm volgens mij kan het ook nog wel eens droog zijn ???? :+ of ben ik de boel nou in de waar aan het schoppen in ieder geval tot vrijdag :p
JA!! Mijn motor staat inmiddels met een regen en een supercorsa dr in.
De rest zien we wel weer Regen is ook wel leuk ,racen is eigenlijk altijd wel leuk :) (zolang t goed gaat)
 
als je nog geen tijd heb gezet op oschersleben rijdt je dan eerst in de B-groep?
if so dan kan ik wel ff achter jou aan jagen })
Uhh sorry ik rij in de A,maar over precies 2 weken heb ik er al getraind :+
Van mij mag iedereen er ook trainen,als ik de baan maar ken...komt alles goed.Het is daar tenminste niet zo smerig snel als Assen,dus beter voor mij!
 
Mensen, kom lekker trainen in Oschersleben de 14 en 15e.

Meer info: http://www.docshop-racing.com (www.docshop-racing.com)

of hier ook nog:

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/60588/1
(ik heb morgen nog wel wat inschrijfformulieren bij me)


Iemand al gehoord of het morgen doorgaat trouwens? Staat niets op de CRT site en ik heb ook nog geen schema gezien...zou het CRT nog wel bestaan :? :?
 
Laatst bewerkt:
Ik kon je nergens vinden Porky..... Heb je nog wel zien rijden, maar kon je nergens op het paddock vinden....

Heb Team Emmen Racing wel gezien ;)
 
Ik kon je nergens vinden Porky..... Heb je nog wel zien rijden, maar kon je nergens op het paddock vinden....

Heb Team Emmen Racing wel gezien ;)
Pork zit altijd in een pitbox vandaar dat bleke huidje.

Ik heb op Mylaps de tijden gevolgd. Dave is volgens mij 2e geworden in de klasse >600. Hij reed heel mooi constant, continu 1.28 :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan