2 Knipperlichten Yamaha Diversion XJ900

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geert

MF veteraan
11 mei 2004
18.443
1
Ik heb hier nog 2 knipperlichten met volledige bekabeling en afdekdopjes liggen voor een Yamaha Diversion XJ900. Zijn nog nooit gebruikt, zitten nog in de verpakking. (alleen voor de foto even eruit gehaald)
Als iemand ze kan gebruiken hoor ik het graag. Het hoeft niet de hoefdprijs te kosten ;)


Verkocht
 
Laatst bewerkt:
iemand heeft een bod gedaan van €20,--. Was wat mij betreft prima.
Helaas reageerd de persoon niet meer op mijn e-mail. '(

dus upje :Y
 
Lijken dezelfde als die op mijn xj600s van 97, kan dat kloppen ?

ik heb er geen idee van. Denk dat die wel hetzelfde zijn. Is bij Honda vaak wel het geval.
Komen bij me vader uit de schuur. Had ze gekocht nadat hij zijn motor had laten vallen :X Maar nooit erop gezet, hij heeft hem ingeruild op een FJR1300.
 
ik heb er geen idee van. Denk dat die wel hetzelfde zijn. Is bij Honda vaak wel het geval.
Komen bij me vader uit de schuur. Had ze gekocht nadat hij zijn motor had laten vallen :X Maar nooit erop gezet, hij heeft hem ingeruild op een FJR1300.

Ik ga morgen even kijken welke er nu precies opzitten, laat het je morgen weten !
 
Ik ga morgen even kijken welke er nu precies opzitten, laat het je morgen weten !

Das prima. Ik heb er geen haast mee. Als ik er iemand blij mee kan maken dat zou mooi zijn.
Ik hoor het morgen wel. :Y
 
Das prima. Ik heb er geen haast mee. Als ik er iemand blij mee kan maken dat zou mooi zijn.
Ik hoor het morgen wel. :Y

Deze zijn dezelfde als wat ik op me Divje heb zitten.

Laat maar weten hoe en wat via een PM oid (email sturen mag ook:
diamon.jpg
)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan