2 mei assen, wat denken jullie ervan?

Begrijp daarnaast niet dat de rijders uit groep 1 kiezen om zoveel herrie te maken. Lijken me jongens die het meeste rijden maar nemen toch het meeste risico qua geluid.



Groet
DPM


Bull-Shit!
Groep 1 te veel herrie?

Komt door de startprocedures van de organisatie zelf....
Vertellen dat we niet in groepjes mogen rijden, als je achter iemand zit en je bent een fractie sneller ga je toch niet inhouden omdat men zegt dat je niet treintje mag rijden?

Kom nou.. :Z
 
Start procedure ben ik niet over eens, ook al start men om de 10sec... Groepjes krijg je toch :z
 
Laatst bewerkt:
Bull-Shit!
Groep 1 te veel herrie?

Komt door de startprocedures van de organisatie zelf....
Vertellen dat we niet in groepjes mogen rijden, als je achter iemand zit en je bent een fractie sneller ga je toch niet inhouden omdat men zegt dat je niet treintje mag rijden?

Kom nou.. :Z

Ik heb het over individuele overschrijding van geluid. Ik heb mensen voorbij horen komen die individueel al meer herrie maakten dan anderen, dat bedoel ik. Groepjes heb ik het niet over. Zou nergens op slaan omdat je op dat punt inderdaad gelijk hebt. Alleen heb ik het daar niet over.

Groet
DPM
 
Laatst bewerkt:
Jeroen Poen de hele dag zeiken over dat we het eventueel niet zouden redden met geluid etc etc.

Maar het een duel met heb gereden. En hij werd voor mijn neus ZELF eraf gehaald voor teveel geluid. Moet niet gekker worden toch. De eikel.
 
Jeroen Poen de hele dag zeiken over dat we het eventueel niet zouden redden met geluid etc etc.

Maar het een duel met heb gereden. En hij werd voor mijn neus ZELF eraf gehaald voor teveel geluid. Moet niet gekker worden toch. De eikel.

serieus? :/
 
Laatst bewerkt:
Jeroen Poen de hele dag zeiken over dat we het eventueel niet zouden redden met geluid etc etc.

Maar het een duel met heb gereden. En hij werd voor mijn neus ZELF eraf gehaald voor teveel geluid. Moet niet gekker worden toch. De eikel.

Nee, dat kan toch bijna niet?!
Iemand anders dit nog gezien?Wat voor motor en pak?

Groet
DPM
 
Jeroen Poen de hele dag zeiken over dat we het eventueel niet zouden redden met geluid etc etc.

Maar het een duel met heb gereden. En hij werd voor mijn neus ZELF eraf gehaald voor teveel geluid. Moet niet gekker worden toch. De eikel.

Idd en tijdens de briefing zeggen dat wheelies en dergelijke ten strengste verboden zijn, zie ik toch een aantal marshalls wheelieend voor de hoofdtribune langs gaan

:N :N

Al met al wel een superrrrrrrdag gehad :Y :Y , lekker geknald en de zx7r aan het eind van de dag weer heel op de kar gezet
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het over individuele overschrijding van geluid. Ik heb mensen voorbij horen komen die individueel al meer herrie maakten dan anderen, dat bedoel ik. Groepjes heb ik het niet over. Zou nergens op slaan omdat je op dat punt inderdaad gelijk hebt. Alleen heb ik het daar niet over.

Groet
DPM

OKay,

ik reed ook in groep 1 maar de andere groepen die ik voorbij hoorde rijden kwam volgens mij toch veel meer geluid vanaf....
 
Nee, dat kan toch bijna niet?!
Iemand anders dit nog gezien?Wat voor motor en pak?

Groet
DPM

Hij had Versteeg in oranje op zijn zwarte pak staan. Later ben ik de Suzuki op gaan zoeken (stond voor zijn bandenwinkeltje) en voelde aan de achterband. Die was nog helemaal warm. Heb gevraagd aan die jongen die de banden wissels deed wie er net op die motor reed. En hij bevestigde dat het Jeroen zelf was. :r :r :r
 
Hij had Versteeg in oranje op zijn zwarte pak staan. Later ben ik de Suzuki op gaan zoeken (stond voor zijn bandenwinkeltje) en voelde aan de achterband. Die was nog helemaal warm. Heb gevraagd aan die jongen die de banden wissels deed wie er net op die motor reed. En hij bevestigde dat het Jeroen zelf was. :r :r :r

Das echt :o :( ;( B|

wheeliende marshalls heb ik idd wel de hele dag gezien
 
Laatst bewerkt:
Een van die marshalls (heb het nog wel op film staan) knalde ook telkens in de uitloopronde volgas langs iedereen. Zal beelden wel eens posten. Ik ben er 28e mei wel bij maar dat heeft voor mij alleen te maken met het feit dat het assen is. Ik hou niet van dat gelul op deze manier.

DPM
 
Idd en tijdens de briefing zeggen dat wheelies en dergelijke ten strengste verboden zijn, zie ik toch een aantal marshalls wheelieend voor de hoofdtribune langs gaan

:N :N

Al met al wel een superrrrrrrdag gehad :Y :Y , lekker geknald en de zx7r aan het eind van de dag weer heel op de kar gezet
Wheelies op het paddock waren verboden... op de baan niet natuurlijk *O*
 
Hoe kom je daar nou bij? Op de baan zijn zulke praktijken ook niet gewensd :W
Uhhh ja natuurlijk niet express mega wheely maken, maar bij uitaccellereren ff voorwiel liften mag toch geen probleem zijn bedoel ik ;) Tis dan eigenlijk wheely mag niet... hupje wel :P
 
Laatst bewerkt:
Uhhh ja natuurlijk niet express mega wheely maken, maar bij uitaccellereren ff voorwiel liften mag toch geen probleem zijn bedoel ik ;) Tis dan eigenlijk wheely mag niet... hupje wel :P
Owzo ja da's prima :P

Was laatst iemand op CPZ die effe een wheelie wilde maken voor de circuitfotograaf. Bekende van me reed erachter en die gast gaat dus ineens vol van z'n gas om effe een wheelie te gaan maken. Hij knalde er bijna achterop. Ik vind dat dus echt niet kunnen. Kloten doet men maar op een afgesloten industrieterrein ofzo, maar niet op een circuit.
 
Beste Cupper en relatie,

Zaterdag 3 mei was in alle opzichten een beladen dag voor ons allen, zouden we met al onze maatregelen en aanpassingen de geluidslimiet doorbreken of niet?
Tegen de klok van 14.30 - 15.00 uur is er pas zicht op of we eerder moeten stoppen omdat het "geluid op" is of dat we alle races kunnen rijden.
Om 15.00 uur geeft Jans Eising van Assen zijn mening, hij denkt op basis van de gegevens van dat moment dat we het kunnen halen echter een 100% garantie kan hij niet geven.
We overleggen koortsachtig, kijken naar het tijdschema welke klassen er gereden hebben, welke klassen er nog moeten rijden, tellen het aantal ronden en besluiten om door te gaan.
Om 18.30 uur krijg ik van Jans de medeling dat we binnen de norm zijn gebleven, hoeveel precies onze score is kan hij nog niet vertellen maar we zijn wel binnen het daggemiddelde van 76 dBa gebleven.
Er valt een pak van ons hart en we feliciteren elkaar.
"We" hebben het dus op zaterdag 3 mei gered, "we" zijn jullie de Cuppers, maar "we" zijn ook de mensen van de geluidmeting want op het kantoor van Time-keeping is menig verhitte discussie gevoerd. "We" zijn ook Race-controll en de baco's die zaterdag moesten inspelen op flying-laps en het terugrijden door de pitstraat waarbij de post van de Haarbocht een cruciale rol gespeeld heeft. "We" zijn de KNMV-officials die ondersteund en geadviseerd hebben waar zij konden. "We" zijn een ieder die afgelopen zaterdag waar dan ook haar en zijn steen (want het was geen steentje) heeft bijgedragen om deze KNMV Cuprace tot een goed einde te brengen.
Ik besef dat het voor een ieder beslist niet gemakkelijk geweest is, ik weet dat er enkele rijders zwaar teleurgesteld zijn, we hadden overigens slechts vier volledige uitsluitingen vanwege tweemaal overschrijden geluidnorm, maar na zaterdag weet ik ook dan "we" het kunnen.
Ik weet dat "we" er nog niet zijn, dat er nog hard aan het fenomeen geluid gewerkt moet worden, er zijn zaterdag vele ideeën geopperd en hopelijk helpen deze ons zodat "we" zaterdag 12 juli wederom onze Cupraces tot de laatste klasse kunnen uitrijden.
Allen hartelijk dank voor het begrip en de tomeloze inzet.

Vriendelijke groeten,
Hennie Lentink
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan