2 mei assen, wat denken jullie ervan?


Yep, ik reed zelf in groep 2 en stond tussen de 3e en 4e sessie mijn achterband te wisselen. Even later zag ik Jeroen aan komen lopen. De bandenwisselman en hij maakten een praatje met elkaar, waarbij de bandenwisselman vroeg: "ben je van de baan afgehaald ?". Waarop Jeroen antwoordde: "ja, te veel geluid.". Gaat lekker zo, loop je als organisatie te mekkeren dat je niet te veel geluid mag maken, bla bla. Worden ze er zelf afgehaald :X .
 
Yep :Y :Y

Lichtblauwe motor ik heb zijn pak niet gezien maar Tyl heeft een naam op het pak zien staan. Ik stond in de pitlane en zag hem een zwarte vlag krijgen.

Deze motor stond idd voor het bandenwissel winkeltje. Volgens mij was het een lichtblauwe Rizla Suzuki GSXR1000. Wat voor uitlaten er onder zaten weet ik niet, heb ik eigenlijk niet zo op gelet.
 
Blijf het een beetje raar systeem vinden.

Waar is die meting?

Hoe werkt die meting?

Waarom worden er amper mensen van de baan gehaald die teveel lawaai maken? (in vergelijking met Zolder doen ze dat echt niet consequent!)

Door deze aanpak moet iedereen boeten voor de overtredingen van een handjevol mensen. (lijkt het)

Gelukkig ging nu alles gewoon door. Jammer alleen dat mijn motor het maar 1,5 sessie fatsoenlijk deed. Erg brute baan ook!



full



Zo ziet zo een lijstje eruit
 
Dus EN hij is er zelf afgehaald terwijl hij zelf aangeeft dat geluid niet kan EN hij laat 193 mensen rijden terwijl hij zelf aangaf dat er NOOIT 200 mensen zouden rijden?!

Ben ff sprakeloos maar netjes lijkt het me niet.
Later
DPM
 
Terug
Bovenaan Onderaan