2 motoren, 1 verkopen of gewoon erbij houden?

Ik heb 4 motoren! (en geen vrouw) Do I say more???? :+

En die motoren doe ik dus niet weg. Nou ja, misschien eentje })
 
Laatst bewerkt:
Nou tis wel duidelijk hahahahaha, Ik gaat m er gewoon bij houden.Ze is tenslotte nix meer waard en er zit een splinternieuwe koppeling/ketting tandwielen in/op, en nog prima bandjes.
ook heb ik nog precies dezelfde staan voor onderdelen dus iets kopen voor de gpx hoeft ook al niet meer.

Jammer dat de st1100 niet in de schuur past .................

greetzzzz
 
Heb een Suzuki, en dan nog een Harley er bij gekocht, beiden rijden heel leuk maar op een andere manier, dus er is geen reden om maar 1 motor te hebben, je kan nooit genoeg motoren in je garage staan hebben.
 
Deze voor het opknappen.
full
 
Vandaag er toch maar weer eentje bij gekocht.
Eigenlijk geen plek maar deze kunnen we er nog wel tussen proppen.
Honda Dominator NX-650, voor als ik in een rag bui ben.

17117d1427391193-wat-heb-jij-net-gekocht-gekregen-dominator-2.jpg
 
Heb er ondertussen 5.

1 in de verbouwing en op die andere 4 rij ik allemaal.
Een altijd en die andere drie met name in de zomer.
 
Laatst bewerkt:
Als die kawa een betrouwbare motor is. Altijd starten lopen. Dan zou ik die niet weg doen. Ik had achteraf toch wel veel spijt toen ik me betrouwbare motor weg deed met me volgende bikes had ik meer problemen haha
 
Kopen? Is wel met een xlv (650cc) blok en ziet er minder goed uit dan degene die rotom gaat opknappen. Ik rij er dan ook 60 km per dag mee.

Nou ik zit straks met 5 motoren weer aan mijn opslaglimiet, dus helaas nu niet nee, maar toch bedankt voor het aanbod ;)

Of hij moet je echt in de weg staan en je moet er echt voor weinig vanaf willen, dan vind ik waarschijnlijk wel een stalling op redelijke afstand :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan