2 motoren, 1 verkopen of gewoon erbij houden?

guitarfreak

Die hard MF'er
30 nov 2013
296
0
leuth
Hey mensen,

Ik heb vorige week een andere motor gekocht(pan st1100) dus nu heb ik er ineens 2 (kawa gpx600r),Dus nu zit ik zo te kijken wat nu??????bedoel tis wel luxe 2 motoren en t kost de kop nou ook weer niet (5.50 verz. 10.- bel.),
Tot nu heb ik nog steeds niet de behoefte gehad om op de kawa te springen ,vraag me sterk af of ik dat nog wel ga krijgen.

En jullie meerde motoren waar je allemaal op rijd?

greetzzzz
 
Nou de Z moet nog onder handen genomen worden.
full
 
Ik heb d'r maar eentje (en die van de vriendin) maar als ik de (financiële) ruimte had voor 2 dan zou ik ze beide houden. Zomerdag lekker de 600 pakken voor het leuke stuurwerk :] *O* Daarnaast weet je nu precies wat je aan de Kawa hebt, zou je later weer een "budget" fiets d'r bij willen is het altijd maar de vraag wat je in huis haalt...
 
Ik heb net naast de kawasaki zrx 1200 een BMW K75 aangeschaft :)

Ik zou wel meer motoren willen :P
 
2 supersports (1 ervan circuit motor zonder kenteken) en een zware motorscooter :P
 
Gewoon houden, ding brengt nauwelijks iets op en kost je niet veel. Als je volgend jaar tot de conclusie bent gekomen dat je er niet of nauwelijks mee hebt gereden kun je hem alsnog verkopen.
 
Gewoon houden, ding brengt nauwelijks iets op en kost je niet veel. Als je volgend jaar tot de conclusie bent gekomen dat je er niet of nauwelijks mee hebt gereden kun je hem alsnog verkopen.

Dit. Ik zou er zelf geen 2 hoeven maar als je twijfelt beter een jaar laten staan en alsnog wegdoen dan nu wegdoen en een jaar spijt hebben.
 
Ja ach, zo heb ik jaren een VFR 400 er naast gehad, maar eigenlijk nooit op gereden. Maar ik zou het afwachten idd, of je hem echt nog gaat gebruiken of niet.
 
Hier n GTR 1000 en een Daytona 955, gaan beiden niet weg en ook al kun je er maar op 1 tegelijk rijden, zou n 3e motor erbij zomaar kunnen gebeuren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan