2 nieuwe biker chicks!

He dunja hoe ging het lessen vanavond ik zie je doeiiiiiiiiiii :]


Ja lessen ging wel goed was alleen wel erg koud en winderig :( werd bijna van de motor afgeblazen door de harde wind
We hebben in ieder geval al een datum voor examen voertuigbeheersing }) nu nog even een paar lessen goed oefenen en dan is hopelijk is deel dan al binnen :]
 
Nee het is... bla bla bla gezellie...ruzie...bla bla bla. Ik heb tenminste nu iemand waarmee ik lekker kan tutten en maskers en voetenbadjes kan nemen zonder dat je voor gek wordt uitgemaakt als je met groene klei de huiskamer inkomt haha

En we hebben natuurlijk dezelfde behoeften....een MOTOR O-)


Nou die motor? ik ken nog wel iemand met een XT350 maar die klei?
Ben wel eens bij een vriendin met bruine klei onder mijn schoenen de huiskamer in gelopen.
Ik dacht dat ze helemaal gek werd.
Volgende keer probeer ik maars groene klei....

full
 
Kijk dat gaat de goeie kant op nou goed oefenen dan he ;)
Ja lessen ging wel goed was alleen wel erg koud en winderig :( werd bijna van de motor afgeblazen door de harde wind
We hebben in ieder geval al een datum voor examen voertuigbeheersing }) nu nog even een paar lessen goed oefenen en dan is hopelijk is deel dan al binnen :]
 
wie bedoel je die ook uit krimpen komt
Kijk, Rotterdam ligt in de buurt van Krimpen. Dus als je uit Rotterdam komt, zou je ook zo maar eens uit Krimpen kunnen komen. En dan zou je dus ook zo maar eens bij de ABB kunnen werken.
En zo heb je op een willekeurige zaterdagavond je eerste 2 blauwtjes al weer te pakken. Alvorens je netjes afgetankt bent geraakt, wel te verstaan.
:)
 
Beetje laat, maar toch....
Welkom hier, en have fun, maar dat zal wel lukken!!

Enne niet te vergeten (ik zal de eerste zijn 8-) )

VAN HARTE GEFELICITEERD!!
22 is mijn geluks getal, dus ik hoop voor je dat dit jaar een geweldig jaar voor je wordt, bijvoorbeeld je rijbewijs halen zodat je snel kan :]
 
Ik kom uit krimpen ja ,maar ik werk niet bij abb :}
Kijk, Rotterdam ligt in de buurt van Krimpen. Dus als je uit Rotterdam komt, zou je ook zo maar eens uit Krimpen kunnen komen. En dan zou je dus ook zo maar eens bij de ABB kunnen werken.
En zo heb je op een willekeurige zaterdagavond je eerste 2 blauwtjes al weer te pakken. Alvorens je netjes afgetankt bent geraakt, wel te verstaan.
:)
 
Dat klopt ik heb hem ook nog niet zo lang en het is nu niet zo lekkr weer om te rijden dus als het beter weer is zal je je me misschien wel eens zien :]
 
Komen jullie ook uit Krimpen dan? En werkt één van jullie bij ABB? Patrick is mijn ex-collega van mijn stage. Les je bij Gogo?

Welkom en hoiii

Nee ik heb wel een tijdje in Krimpen gewoond maar woon nu alweer een tijd in Rotterdam.
Ik werk niet bij ABB, ik ben de liefste collega van ruud ZX7r O-) bij GTI.
Laat me raden dan heb je zeker samen met Patrick bij Beenhakker gewerkt?????
Ik les samen met Vanessa (mn huisgenoot) bij Correct in Rotterdam bij Sarwan echt een toffe vent *D
 
Nee ik heb wel een tijdje in Krimpen gewoond maar woon nu alweer een tijd in Rotterdam.
Ik werk niet bij ABB, ik ben de liefste collega van ruud ZX7r O-) bij GTI.
Laat me raden dan heb je zeker samen met Patrick bij Beenhakker gewerkt?????
Ik les samen met Vanessa (mn huisgenoot) bij Correct in Rotterdam bij Sarwan echt een toffe vent *D

nee bij Trends
 
Terug
Bovenaan Onderaan