2 sets nieuwe Dunlop Sportmax Qualifier banden

Gris

Die hard MF'er
11 sep 2002
257
0
Te koop wegens overcompleet: 2 sets Dunlop Sportmax Qualifier banden.

Maten: 120/70 17" en 180/55 17"

Prijs: 250,- per set

full
 
wat kost dat voor beide setjes kan er dan nog wat van de prijs af voor een arme student :?
en wat is de produktie datum :?
 
Week 20 2006. Hagelnieuw dus.

Alles in 1 koop kunnen we per mail overeenkomen.
 
Dit is toch maar één :? Qualifier en de ander een 208RR of zo. Ik heb 190 achter. Mocht je de voorbanden apart verkopen dan volg ik dat hier.

Skuppie O-)
 
Dit is toch maar één :? Qualifier en de ander een 208RR of zo. Ik heb 190 achter. Mocht je de voorbanden apart verkopen dan volg ik dat hier.

Skuppie O-)

Fuck, inderdaad zeg. Het is inderdaad 1 set qualifiers en 1 set sportmax GP. Zie ook deze site:

http://www.dunlopmotorcycle.com/tirecatalog_category.asp?id=1 (www.dunlopmotorcycle.com/tirecatalog_category.asp?id=1)

Wel is de productieweek van de GP's ook gewoon week 19, nieuw dus.

Ik heb ze gewonnen, vandaar dat het me ff niet opgevallen is. Mogelijk kan ik de GP's nog omruilen voor qualifiers.
 
Okee. Maar waar staan die tov de Qualifier? Maw omruilen voor qualifiers of niet?
 
Als je bedoelt "kan ik hem volgend seizoen nog gebruiken?", dan lijkt me dat van wel. Ik heb zelf regelmatig Pirelli Supercorsa's voor mn racertje, en die kun je mits goed bewaard (koel en droog) prima tot 2 jaar na productie gebruiken.

Ik denk dat je bij de motorzaak ook vaak zat banden krijgt met een wat oudere productiedatum. De banden die ik hier heb liggen zijn nog geen 4 maanden oud, dus dat moet wel lukken lijkt me.
 
Nou... vooruit;

Eerst even medelijden kweken: Aangezien ik een nieuwe baan heb met gedeeltelijk school ga ik geen zak meer verdienen en omdat ik op dit moment zowel op mijn circuit motor als mijn wegmotor geen banden nodig heb, het bod:

200 euro voor de set Qualifiers, je hebt ze toch gewonnen dus je verliest niets maar "krijgt" 200 euro.

Ik hoor het wel, groeten!
 
ik heb wel intresse in een set maar de verhalen over qualifier zijn niet super?
dus dan eerder de 208 set.
weet iemand hier meer van?
 
ik heb wel intresse in een set maar de verhalen over qualifier zijn niet super?
dus dan eerder de 208 set.
weet iemand hier meer van?
Alleen in de regen zijn ze niet zo best -O-
maar ja hoe vaak rij je in de regen *D

Met droog weer is het 1 van de beste banden op dit moment
 
Qualifier doet 't op m'n Blade beter als de BT014, aan de voorkant dan, achter heb ik een Pilot Power, maar die geeft me niet zoveel vertrouwen als de SuperCorsa's ... (In de regen dan he, droog doet ie wel z'n werk, de Qualifier ook niet, maar er is niks anders in 16", van de winter heb ik 17" voorvelg *O* )
 
Terug
Bovenaan Onderaan