2-takt tuning boeken + software

Beste, U maakt duidelijk dat u geen interesse heeft en doet dat op een manier die ik niet gewend ben.

Het pakket is uniek. Het is simpelweg niet voor een koopje over te nemen. Aflevering van het pakket kan in overleg worden besproken. Dit lijkt mij het beste te doen. Dan is er gelegenheid te vertellen wat u van de software verwachten kunt.

De vraagprijs blijft 500 euro.
 
beste, ik zou het heel fijn vinden om niet aangesproken te worden met beste. klinkt heel goedkoop, weet jij dat? verder is je pakket niet uniek. ik verwijs je bij deze naar het nederlands woordenboek om de betekenis van het woord uniek te raadplegen. en dat het niet voor een koopje over te nemen is, prima. maar overdreven prijzen zijn simpelweg belachelijk.

als meerdere mensen beweren dat je dronken bent, is het misschien tijd om te gaan slapen :)
 
Wat is dit voor een flauwe kul? Ik zeg tenminste wie ik ben en wat ik wil. Dat u dat niet leuk vind, tja dat kan ik niet verhelpen. Is korting het medicijn voor uw motor dan? Nee, het boeken pakket + software is dat. Ik schrijf het bonnetje goed? Marc
 
Kijk dit is het laatste wat ik nog ga posten over dit onderwerp en dan stop ik met dit kinderachtige gedoe:

1 Je verkoopt je boeken je bijhorende software veel te duur
2 Iedereen zegt dit tegen je en wil je iets duidelijk maken en daarbij dus NIET afbreken
3 Je luistert naar niemand weigert in te gaan op advies

Jonge moet jij weten ik heb het boek en softweare ondertussen al lang van het interent gehaald en het is niet eens zooo interessant . Het boek van Graham Bell ben ik veel meer mee.

Laat er maar stof over komen jonge
En sorry als je dat niet gewend bent maar soms moeten ze ook maar eens tegen jou benen pissen om iets duidelijk te maken
 
Whahahahahaha ik hoorde ergens dat dit een geweldig topic was, maar dit is pas echt geniaal. Dus je vraagt 500 euro (oftewel 717.91 dollar) voor een boek en een stel mogelijk kapotte FLOPPY's (iets wat al een behoorlijk aantal jaar niet meer gemaakt wordt en waarvan de technologie die erop past zeer achterhaald is, want een floppy bevat maar 1,5MB) waarvoor jij in de prehistorie 750 dollar voor hebt betaald. Ook is dit zelfde pakket nu te koop voor 120 dollar, of zelfs gratis legaal te downloaden(iets ander pakket).


En jij neemt jezelf nog serieus?

Ik zou zeggen, maak je kleuterschool eens af, dan snap je misschien nog iets van de wereld ;)
 
Het valt wel op dat er diverse personen zijn die bij de verkoper de prijs
omlaag proberen te krijgen,dus blijkbaar is er wel interesse,maar zijn
sommige weer te gierig om er geld aan uit te geven,gewoon je poot
stijfhouden Marc,laat die gieren dan maar proberen het te downloaden,

En Aolex en ,ben jezelf wel helemaal lekker,Marc probeerd hier wat te verkopen,
dat jij het te duur vind moet je zelf weten,het staat je geheel vrij om het wel
of niet te kopen,maar laat wel dit soort opmerkingen achterwegen als iemand wat
probeerd te verkopen,dat zou je zelf ook niet leuk vinden.
 
Laatst bewerkt:
Whahahahahaha ik hoorde ergens dat dit een geweldig topic was, maar dit is pas echt geniaal. Dus je vraagt 500 euro (oftewel 717.91 dollar) voor een boek en een stel mogelijk kapotte FLOPPY's (iets wat al een behoorlijk aantal jaar niet meer gemaakt wordt en waarvan de technologie die erop past zeer achterhaald is, want een floppy bevat maar 1,5MB) waarvoor jij in de prehistorie 750 dollar voor hebt betaald. Ook is dit zelfde pakket nu te koop voor 120 dollar, of zelfs gratis legaal te downloaden(iets ander pakket).


En jij neemt jezelf nog serieus?

Ik zou zeggen, maak je kleuterschool eens af, dan snap je misschien nog iets van de wereld ;)

Waar maak jij je eigenlijk druk om,er is niemand die zegt dat je het moet
kopen ,ga jij maar eerst een cursus goede manieren volgen ,want jij gedraagt
je als een kleuter.
 
Het valt wel op dat er diverse personen zijn die bij de verkoper de prijs
omlaag proberen te krijgen,dus blijkbaar is er wel interesse,maar zijn
sommige weer te gierig om er geld aan uit te geven,gewoon je poot
stijfhouden Marc,laat die gieren dan maar proberen het te downloaden,

En Aolex en ,ben jezelf wel helemaal lekker,Marc probeerd hier wat te verkopen,
dat jij het te duur vind moet je zelf weten,het staat je geheel vrij om het wel
of niet te kopen,maar laat wel dit soort opmerkingen achterwegen als iemand wat
probeerd te verkopen,dat zou je zelf ook niet leuk vinden.
ik zou nooit 500 euro durven vragen voor een boek. laten we eerlijk zijn, moderne computers van een paar jaar terug hebben geen floppy meer. wordt al jaaaren niet meer gebruikt. verder heb ik geen interesse, ben geen monteur en ik ga NOOIT een 2takte motor rijden. maar ik geef je een tip: koop jij dit boek voor 500 euro en ruil het om voor een spellingsboek. je schrijft namelijk als een kleuter _O-
 
Laatst bewerkt:
Elk bestruringssysteem tot vista is geen probleem. Simpelweg de diskettes erin stoppen, dan is het gas en gaan met de software.
 
Een diskettestation wordt bijgeleverd voor nop. Alleen weet ik geen merk hiervan. Eentje die het doet in ieder geval.
 
ik zou nooit 500 euro durven vragen voor een boek. laten we eerlijk zijn, moderne computers van een paar jaar terug hebben geen floppy meer. wordt al jaaaren niet meer gebruikt. verder heb ik geen interesse, ben geen monteur en ik ga NOOIT een 2takte motor rijden. maar ik geef je een tip: koop jij dit boek voor 500 euro en ruil het om voor een spellingsboek. je schrijft namelijk als een kleuter _O-

En dat zeg jij,met je 2TAKTE motor _O-,jij kan dat boek ook
wel gebruiken talenwonder. _O-
 
Laatst bewerkt:
En dat zeg jij,met je 2TAKTE motor _O-,jij kan dat boek ook
wel gebruiken talenwonder. _O-

Ik tel toch echt meer taalfouten in jouw post(s) :j .

En euh, Roetsj.. denk je nou echt dat er iemand zo gek is om meer dan 3 tientjes voor die oude meuk te geven _O- ?

a) Het spul is antiek.
b) Het spul is waarschijnlijk ook achterhaald.
c) Het spul is gratis te downloaden of voor een fractie van jouw vraagprijs legaal te kopen.

Hoe zot moet je zijn om er dan met droge ogen 500(!!) euro voor te vragen :') .
 
Uiteraard is die gek er, ik.

Heb reeds 5 tientjes geboden omdat ik een boek liever op papier lees dan op een scherm.

Achterhaalde floppies wil ik er wel bij hebben, als curiositeit, maar daar heb ik weinig fiducie in, en dus weinig centen voor over.
 
Mijn grootste punt was dat 500 euro, oftewel 718 dollar, veel te veel is als je er in de jaren stillekes 750 dollar voor betaald hebt. Een afschrijving op een 2e hands, achterhaald (wat rijd er voor zwaars(>250cc) nog tweetakt, niks), en overjaard (floppy) softwarepakket van 32 dollar is gewoon gestoord. Dat krijg je nog niet eens als je een computer van 750 dollar een dag later ongebruikt op marktplaats zet, laat staan dat je het krijgt voor 10+jaar oude meuk.


Dacht dat iemand die groot genoeg is om bij het knopje van de comuter te komen dat toch wel snapte :')
 
Maja winterdagen kun je besteden achter de pc ipv met theelepeltjes spelen zodat men wat kan leren over 2-takten.
 
Maja winterdagen kun je besteden achter de pc ipv met theelepeltjes spelen zodat men wat kan leren over 2-takten.


Als ik het pakket nieuw voor 20% van de 2e hands prijs kan kopen ga ik m ook echt 2e hands kopen :X

En ik wil niks leren over tweetakten, en zeker niet voor 500 euro
 
Ik heb geen reet verstand van het geen wat hier verkocht word, maar vind het geweldig om de reactie's te lezen. Weet me god ook niet waarom ik dit onderwerp aangeklikt heb, maar er zal wel een bepaald voor gevoel aan vastgezeten hebben.

Jongens ga zo door en ik blijf dit topic volgen.
 
Mijn grootste punt was dat 500 euro, oftewel 718 dollar, veel te veel is als je er in de jaren stillekes 750 dollar voor betaald hebt. Een afschrijving op een 2e hands, achterhaald (wat rijd er voor zwaars(>250cc) nog tweetakt, niks), en overjaard (floppy) softwarepakket van 32 dollar is gewoon gestoord. Dat krijg je nog niet eens als je een computer van 750 dollar een dag later ongebruikt op marktplaats zet, laat staan dat je het krijgt voor 10+jaar oude meuk.


Dacht dat iemand die groot genoeg is om bij het knopje van de comuter te komen dat toch wel snapte :')

Inderdaad rijd er bijna niets zwaarder dan 250cc volgens het 2 takt principe maar als je het een en ander van 2 takt kent kan je er zoveel meer vermogen uithalen. En er zijn nog genoeg motoren die op 2 takt rijden
-scooters
-karts
- meeste 125cc en 250cc
En met een beetje poorten kennis en wat kennis met het carter van je blok is het zoveel fijner om aan een 2 taktje te werken en bij te tunen dan die 4 takt

Maar die kennis komt dan niet van floppy disks :+
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad rijd er bijna niets zwaarder dan 250cc volgens het 2 takt principe maar als je het een en ander van 2 takt kent kan je er zoveel meer vermogen uithalen. En er zijn nog genoeg motoren die op 2 takt rijden
-scooters
-karts
- meeste 125cc en 250cc
En met een beetje poorten kennis en wat kennis met het carter van je blok is het zoveel fijner om aan een 2 taktje te werken en bij te tunen dan die 4 takt

Maar die kennis komt dan niet van floppy disks :+


Tweetakt zal op dat gebied zeker fijner en/of makkelijker werken, maar de technische mogelijkheden van nu krijg je echt niet van 3mb spullie uit 1978 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan