2 tot 9 aug Race Academy op Pau Arnos frankrijk

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.787
150
A.
Zo, ook een topic voor dit evenement...
geen reclame, maar gewoon puur gezellig kletsen over wat er op 2 tot 9 aug staat te gebeuren.

er zijn 2 data's:
2, 3 en 4 augustus - Pau Arnos (woensdag - vrijdag)
7, 8 en 9 augustus - Pau Arnos (maandag - woensdag)

1 is al vol en de andere voor de helft...

wie gaat er?
 
Zo, ook een topic voor dit evenement...
geen reclame, maar gewoon puur gezellig kletsen over wat er op 2 tot 9 aug staat te gebeuren.

er zijn 2 data's:
2, 3 en 4 augustus - Pau Arnos (woensdag - vrijdag)
7, 8 en 9 augustus - Pau Arnos (maandag - woensdag)

1 is al vol en de andere voor de helft...

wie gaat er?
Ikke! 7,8,9 augustus *O* Vorig jaar veel geleerd en hoop dit jaar nog meer te leren! :]
 
En met deze combinatie,hoop wel beter weer dan toen ik deze foto genomen heb! :+

full
 
Ik ga, samen met drie anderen! Ben twee jaar geleden naar Alés meegeweest. Zeer leerzaam!!!

Ik ga de eerste dagen 2- 4 aug.

Hoop dit jaar te leren later te remmen en remmend de bocht in. En mijn nieuwe racer verder uit te proberen, een Duc999.
 
Wij zijn er de hele week *O*
Nu maar hopen op beter weer als vorig jaar(want dan is Robertniet zo sjagerijnig ;)
Hagasan
 
Ga je weer de hele tijd achter robert aan kachelen ?
Jaloers ;)
Geen idee,maar het rijd wel lekkere lijnen en brengt een hoop rust in de ploeg.
Anders gezegd hij is gewoon goed, en ik kan goed met hem overweg.
Had er vorig jaar speciaal om gevraagd, maar zie wel wat er gebeurd dit jaar.
Maar als hij de gene is die mijn tijd kan laten zaken dan met liefde en plezier *D
grtjs Hagasan
 
Vindt je het gek. Werk je je het hele jaar krom, ga je in ZOMER naar zuid Frankrijk en heb je van dat pest weer in notabene het weekend. :X

ÉÉn ding is zeker als het weer zo slecht is met het weer dan hoef je dit jaar niet je bedje uit omdat je zo aardig bent om om ons te denken, want we komen zelf met een trailer....tje ;) kunnen we weer mooi een kamp bouwen.
grtjs Hagasan
 
Warmer??? Heb een beetje respect voor de instructeurs...die doen het niet voor hun lol..... ;)

Voordeel als het wat warmer is, verbrand je zelf ook nog wat overtollige energie, zodat je pak weer wat beter past O-) :X ;)

Ps lijkt wel of je reklame maakt voor RA 8-)

Ps2
Hebben jullie het rode monster al gezien van Mark TT die breng ongeacht het weer zonnebrillen mee om uit te delen :X
MV%20Race%20Academy%20site.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mij inmiddels definitief aangemeld voor de eerste week: 2,3 en 4 augustus samen met een maatje van mij.

Heb vorig jaar in aug een GSX-R1000K5 gekocht van een Cup-racer die er mee ophield. Heb in november de Zeelenberg Speedweek mee gedaan en ga nu met de Race-Academy deze 3 dagen doen.

Had begin dit jaar de race-licentie papieren al ingevuld en ondertekend de deur uit naar de KNMV voor deB-licentie, echter de 1e praktijkdag kon ik vanwege mijn werk niet vrij krijgen. Noodgedwongen de aanvraag ingetrokken. Ga volgend jaar maar een nieuwe poging wagen. Faktor tijd is belangrijk (was ik ook achter gekomen)dus ga ik vanaf 1 juni 80% werken. Elke vrijdag vrij. Heb ik meer mogelijkheden om die dag of zaterdags te racen.

Ga dus dit jaar maar een aantal circuitdagen/vrij rijden doen.

Ik hoop dan jullie op dit forum beter te leren kennen.

NOOT voor Napo : ik ben diegene die bij jou informeerde over jou ervaring ook die van jou op Almeria met de GSX-R1000 K5 en K6. Filmpje was ook mooi ! Ik belde jou vanuit de auto destijds. Groeten en tot ziens wellicht in Pau Arnos !
 
NOOT voor Napo : ik ben diegene die bij jou informeerde over jou ervaring ook die van jou op Almeria met de GSX-R1000 K5 en K6. Filmpje was ook mooi ! Ik belde jou vanuit de auto destijds. Groeten en tot ziens wellicht in Pau Arnos !
oja...dat klopt inderdaad, toen vroeg je in welke versnelling bepaalde bochten genomen moest worden e.d.


leuk man!
ik denk dat ik je wel in pau zie... :)

kletsen we even bij *D
 
Ik heb mij inmiddels definitief aangemeld voor de eerste week: 2,3 en 4 augustus samen met een maatje van mij.

Heb vorig jaar in aug een GSX-R1000K5 gekocht van een Cup-racer die er mee ophield. Heb in november de Zeelenberg Speedweek mee gedaan en ga nu met de Race-Academy deze 3 dagen doen.

Had begin dit jaar de race-licentie papieren al ingevuld en ondertekend de deur uit naar de KNMV voor deB-licentie, echter de 1e praktijkdag kon ik vanwege mijn werk niet vrij krijgen. Noodgedwongen de aanvraag ingetrokken. Ga volgend jaar maar een nieuwe poging wagen. Faktor tijd is belangrijk (was ik ook achter gekomen)dus ga ik vanaf 1 juni 80% werken. Elke vrijdag vrij. Heb ik meer mogelijkheden om die dag of zaterdags te racen.

Ga dus dit jaar maar een aantal circuitdagen/vrij rijden doen.

Ik hoop dan jullie op dit forum beter te leren kennen.

NOOT voor Napo : ik ben diegene die bij jou informeerde over jou ervaring ook die van jou op Almeria met de GSX-R1000 K5 en K6. Filmpje was ook mooi ! Ik belde jou vanuit de auto destijds. Groeten en tot ziens wellicht in Pau Arnos !

Welkom bij de R-A!

Goeie zet! Dan hoef je vogend jaar alleen nog maar het theorie gedeelte van de licentie cursus te volgen aangezien de deelnemers aan de R-A 3-daagse cursus vrijgesteld zijn voor de praktijkdag van de licentie cursus!

Van wie heb je die K5 trouwens?

GSXReetz,

Roland
 
Hij is van Albert van der Velde uit Winschoten geweest.

Trouwens ik meende te weten dat als e.e.a. goed beoordeeld wordt door de KNMV dat je alleen vrijstelling krijgt voor de 1e praktijkdag en niet voor beide.

Kan je mij daar nog iets over vertellen ? Bvd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan