2 TT-kaarten Geert Timmer tribune, mooie plaatsen!

Fazerman

Ex-ZAC#167
28 feb 2002
5.254
626
Nieuwerkerk a/d IJssel
Helaas te koop, 2 kaarten voor de Geert Timmer (Finish) tribune, we hebben geen oppas voor de kids gevonden (we gaan elk jaar van vrijdag t/m zondag naar de TT) dus de vrouwen gaan dit keer niet mee....

Het zijn hele mooie plaatsen in vak AF (pal tegen de hoofdtribune aan) op de bovenste rij aldaar (Rij 17; de GT-tribune heeft om één of andere rare reden bij de aansluiting op de hoofdtribune een klein inspringstukje en is daar over een lengte van een stoeltje of 8, 3 rijen lager als de rest), het gaat dus om plaatsen op die aansluiting met de hoofdtribune.
We hebben er vorig jaar ook gezeten en je hebt er in ieder geval uitstekend zicht op start/finish, uitkomen Ramshoek, GT-bocht, Stekkenwal (in de verte) en de Vidi-wall aan het begin van de pitsstraat dus je hoeft niks te missen !
Hoe het met zicht op de nieuwe noordlus van het circuit zit weet ik zelf ook nog niet maar lijkt me dat je ook minimaal zicht van start/finish tot ingaan van de Haarbocht moet hebben ?

Kaarten gaan weg voor de normale prijs (70 Euries/stuk) want prijs-stunten kan ik altijd nog om 10.45 voor de kassa van het circuit maar ik denk dat dat niet nodig zal zijn en er genoeg kenners rondlopen die deze plaatsen op waarde weten te schatten…
Ik woon omgeving Rotterdam maar de kaarten zijn eventueel ook in Assen op te halen op vrijdag (overdag op circuit of 's-avonds in de stad) of zaterdag ochtend vroeg.
 
Zet ze op marktplaats, ik was m'n kaart binnen een dag kwijt (ik had hetzelfde probleem als jij en dus 1 kaart over opde GT)
 
Heej Fazerman, ik zou er wel een willen overnemen. Heb je net gemaild.
Check je mail Tapey :)
Geen vriend/bekende die mee wil :?

Ga ervanuit dat dit goedkomt dus in principe nog één kaart te koop, zit je wel de hele dag tussen een stel ZAC-cers dus eigenlijk moet de prijs van die laatste kaart vet omhoog :9
:+
 
Edit: ik neem ze alle 2.

Slotje :)

:Y *O* Thanks Tapey
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan