2 weken wachten op kleding, normaal?

:? Da's toch gewoon een kwestie van passen in de winkel en als het past dan gaat het mee naar huis.
Of denk ik nu te simpel?
 
:? Da's toch gewoon een kwestie van passen in de winkel en als het past dan gaat het mee naar huis.
Of denk ik nu te simpel?

misschien was de maat perfect maar wilde hij een andere kleur die niet op voorraad was?
 
Duurde bij mij ook uiteindelijk bijna 2 weken, is uiteraard afhankelijk van de leverancier hè (bij mij was dat Revitt)... Maar snap je frustratie hoor :Y
 
Bij mij duurde het ook zowat 2weken eer dat een jas (SPEARS) in de goede maat binnen was.
 
2 weken en dan al piepen ? _O-

Mijn Rev'it broek wordt pas in september weer leverbaar in mijn maat. :(

Tot die tijd mag ik een andere gebruiken van Rev'it, dat krijg je als je een goede toko neemt die een behoorlijk potje kan breken bij de leverancier. :P
 
het cliche luidt niet voor niets: Geduld is een schone zaak...

Ze kunnen nou eenmaal niet alles in elke maat en elke kleur op voorraad hebben. En als je nog op motorvakantie moet had je misschien rekening kunnen houden met een wat langere besteltijd, of iets uit kunnen zoeken wat je direct mee had kunnen nemen. Indekken die hap! :9
 
het cliche luidt niet voor niets: Geduld is een schone zaak...

Ze kunnen nou eenmaal niet alles in elke maat en elke kleur op voorraad hebben. En als je nog op motorvakantie moet had je misschien rekening kunnen houden met een wat langere besteltijd, of iets uit kunnen zoeken wat je direct mee had kunnen nemen. Indekken die hap! :9

10 combi's gepast waarvan de jassen allemaal goed zaten alleen de broeken niet,

en toen toch maar wat besteld wat zeker ging passen i.v.m. voorbeeld model andere kleur, als zij zeggen van 1 tot 1,5 week, dan ga je daarvan uit en hou je daar rekening mee.
 
10 combi's gepast waarvan de jassen allemaal goed zaten alleen de broeken niet,

en toen toch maar wat besteld wat zeker ging passen i.v.m. voorbeeld model andere kleur, als zij zeggen van 1 tot 1,5 week, dan ga je daarvan uit en hou je daar rekening mee.

ja, daar heb je ook weer een punt. Dan nog kan een winkel er vaak niets aan doen dat t iets langer duurt, ik hou er al standaard rekening mee. Maar ik neem ook aan dat je niet precies anderhalve week na je bestelling op vakantie gaat toch?! ;)

Waar gaat de reis overigens heen?!
 
ja, daar heb je ook weer een punt. Dan nog kan een winkel er vaak niets aan doen dat t iets langer duurt, ik hou er al standaard rekening mee. Maar ik neem ook aan dat je niet precies anderhalve week na je bestelling op vakantie gaat toch?! ;)

Waar gaat de reis overigens heen?!

nee ik ga pas half augustus, zoals de bedoeling nu is, tjechie, misschien nog oostenrijk maar nog nix gepland verder
 
Moet je proberen een Schuberth helm te kopen bij een winkel die via de officiele importeur werkt...
Ik heb na 6 weken de bestelling maar gecancelled, ze durfden niet eens aan te geven hoe veel langer het nog ging duren! B|

Daarna via een webshop besteld, grijze import via Duitsland, in 1 week binnen en ook nog 55 Euro goedkoper!

Dit gaat trouwens over importeur Splash design, die toko die een tijd terug ook met dat larieverhaal over tweede keus Schuberth helmen aankwam.
Van A tot Z uit hun duim gezogen, om hun eigen handeltje te beschermen... :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan