2 x OLD TIMER motoren GESTOLEN in Meerssen [ Limburg ]

Pralientje

MF veteraan
4 jul 2003
2.152
0
Ik kreeg vandaag deze mail van een lotgenoot:
(Mijn VTR-sp2 is 3 weken geleden gestolen)
:( :(


Hallo motor lievende lotgenoten ..... Wie weet waar deze motoren nu zijn ??

De gestolen motoren.
- Een HARLEY 350cc 1926 kenteken ZF-08-44 frame no.13477.
- Een TRIUMPH H 1921 kenteken ZF-00-93 frame no. 315890.

SVP ; doorsturen naar jullie gehele adressen bestand

ALVAST Bedankt voor jullie medewerking Ad Geraerds [ acgeraerds@home.nl ]

index.php


index.php


index.php
 
Ai ai ai, wat zonde... Dus ze hebben het tegenwoordig ook al gemunt op het klassieke spul ipv voornamelijk sportmotoren :(
 
Wat een drama zeg! Ik kan voorstellen dat een splinternieuwe motor een naar gevoel geeft, maar als zulke pareltjes gestolen worden, zak je helemaal door de grond! ;(
 
vraag me ook af wat je als crimineel ermee moet: tis niet echt een eenheidsworst motor waarbij je de onderdelen makkelijk kwijt komt....
 
Zonde zoiets -O-

Zoals gezegd dit is niet te vervangen, en er zitten waarschijnlijk ook enorm veel uurtjes werk in
 
Zullen wsl wel voor een overval gebruikt worden, of om te crossen op het strand.
;)



Maar, dit maak je niet vaak mee, da's balen zeg!
 
Heb het vermoeden dat deze op opdracht gestolen zijn, zou er anders echt niks van snappen...
Vraag me ook af of je er ook maar iets nuttigs voor terugkrijgt van de verzekering... kan nooit in verhouding staan met de vele werkuren die er in gestoken zijn...
 
Balen... een voordeel ; ze vallen wel op (als er mee gereden wordt, staat ie bij iemand binnen in de woonkamer, dan vind je 'm nooit meer terug).
 
Ik stuur de link van deze pagina door naar een kennis van me, die een zaakje in klassike fietsen heeft..
mijn vermoeden is dat de fietsen nu in het buitenland zijn..
 
De fietsen zullen inderdaad inmiddels wel in het buitenland staan: het lijkt me niet dat je dit makkelijk kwijtraakt in Nederland (tenzij er iemand natuurlijk belang bij heeft en alles sloopt voor onderdelen).

In ieder geval dood en doodzonde van deze mooie klassiekers :(
 
Heb het vermoeden dat deze op opdracht gestolen zijn, zou er anders echt niks van snappen...
Vraag me ook af of je er ook maar iets nuttigs voor terugkrijgt van de verzekering... kan nooit in verhouding staan met de vele werkuren die er in gestoken zijn...
:^
Wat de verzekering hier ook voor terug geeft, het is altijd te weinig. Deze kun je namelijk niet zomaar terugkopen. Echt wel vreselijk horkerig dat ze iets stelen waar iemand zoveel liefde en passie in gestoken heeft, ze zien er namelijk echt heel mooi uit!
 
Wat een kl**tzakken zeg.....

Dan kan beter je nieuwe fiets gestolen worden, die kan je vervangen voor een zelfde exemplaar + accessoires. Dit soort motoren zul je helaas nooit meer terugvinden in dezelfde staat en met de eventueel bijbehorende emotionele waarde...
 
Niet gestolen in opdracht van een liefhebber , maar een nog grotere klootzak als de dieven . Die dieven zijn domme hersenloze apen , maar die opdrachtgever weet precies waar ie mee bezig is .
 
Terug
Bovenaan Onderaan