20 April ride out tegen pesten

Status
Niet open voor verdere reacties.

CB400F

de zwarte zwabberaar
Donateur
19 nov 2002
8.121
116
Velsen-Zuid
Naar aanleiding van een bericht op gezichtenboek bij ons in de buurt even dit topic

Originele post:
Ik ben op zoek naar een paar stoere
Bikers voor woensdagavond 20 April die een jonge heldin van 16 jaar als examenstunt naar een examenfeestje te brengen. Deze heldin wordt al 4 jaar structureel gepest omdat ze anders is dan de rest, zij wil graag een standpunt maken tegen pesten. Ben jij die bikkel die een uurtje kan vrij maken en op zijn motor stapt en slechts 1km moet rijden naar de locatie vanaf haar huis, en een onvergetelijke herinnering gaat achterlaten. Alles vindt plaats in de IJmond. Wil jij erbij zijn stuur mij een pb. Ook zoeken we 2 beveiligers die haar als VIP naar binnen willen begeleiden.

Verzamelen zal zijn om 18:30 bij MTC de Wakers in IJmuiden op de Kaplan straat 2a
 

Bijlagen

  • Screenshot_2022-04-17-11-40-16-17_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    Screenshot_2022-04-17-11-40-16-17_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    189 KB · Weergaven: 92
Waarom moet dit gelijk zo afgezeken worden?
Ach snap @Rob RD heel goed, komt jammer genoeg heel vaak voor dat mensen zich alleen even aanmelden hier om hun fb eventje te delen of iig aandacht voor te vragen. En dat gaat vervelen, zoals gezegd normaliter ben ik er ook niet van.
 
Waarom moet dit gelijk zo afgezeken worden?
Volgens mij heb ik het duidelijk omschreven, wat is er niet duidelijk aan.

En ik ben zo verschrikkelijk anti-pesten... Je zit met die actie in iemands persoonlijke ruimte, heeft het slachtoffer gevraagd of er een ride out tegen haar pesters georganiiseerd kan worden en of M-F daarbij betrokken kan worden???
 
B.A.C.A. doet al iets soortgelijks, maar dan voor beschadigde kinderen.
an sich is het initiatief uit de OP niet verkeerd, maar vraag me nu wel af:
is de rit als examenstunt, of:
is de rit een anti-pest protest.

in dat laatste geval denk ik niet dat de fakebook-poster er de pesters mee afschrikt....
leuk bedacht, maar 't school-personeel zover krijgen dat die de pestkoppen van school trapt lijkt mij effectiever...
 
B.A.C.A. doet al iets soortgelijks, maar dan voor beschadigde kinderen.
an sich is het initiatief uit de OP niet verkeerd, maar vraag me nu wel af:
is de rit als examenstunt, of:
is de rit een anti-pest protest.

in dat laatste geval denk ik niet dat de fakebook-poster er de pesters mee afschrikt....
leuk bedacht, maar 't school-personeel zover krijgen dat die de pestkoppen van school trapt lijkt mij effectiever...
Been there, onze jongste werd ook gepest, geschopt/geslagen school wist er ondanks alle antipest posters niks aan te doen want ja hé de pesters zijn ook zielig en doen het niet expres en blablabla.. hij zit nu op andere school een heeft het prima naar zijn zin
 
in dat laatste geval denk ik niet dat de fakebook-poster er de pesters mee afschrikt....
leuk bedacht, maar 't school-personeel zover krijgen dat die de pestkoppen van school trapt lijkt mij effectiever...
Dat laatste gaat je nooit lukken. Anti pest contracten werken niet, het word allemaal maar als stel je niet aan, het is maar een grap af gedaan.
 
Volgens mij heb ik het duidelijk omschreven, wat is er niet duidelijk aan.

En ik ben zo verschrikkelijk anti-pesten... Je zit met die actie in iemands persoonlijke ruimte, heeft het slachtoffer gevraagd of er een ride out tegen haar pesters georganiiseerd kan worden en of M-F daarbij betrokken kan worden???
In dit geval, ja het is een verzoek vanuit het "slachtoffer" zelf. Ze heeft dit zelf bedacht en verzocht. Dus vandaar
 
het word allemaal maar als stel je niet aan, het is maar een grap af gedaan.
[deels off-topic], maar dat je als ouder dit als reactie krijgt als je pestgedrag aankaart... 8)7

heb er vroeger (helaas) ook mee te maken gehad, en na al die jaren gaat m'n bloed nog steeds koken als men deze woorden in de mond nam als reactie op 't pesten.
dan dacht ik vaak: sinds wanneer is een ander psychisch/lichamelijk aftakelen d.m.v. zulk gedrag ´´een grapje´´??:(:(

er zijn er die hierom zelfmoord gepleegd hebben, omdat ze het leven als gevolg van het pestgedrag niet meer aankonden.
de pestkop vergeet later wat ie de ander aangedaan heeft, maar de gepeste kan getekend zijn voor de rest van z'n leven....:/
 
[deels off-topic], maar dat je als ouder dit als reactie krijgt als je pestgedrag aankaart... 8)7

heb er vroeger (helaas) ook mee te maken gehad, en na al die jaren gaat m'n bloed nog steeds koken als men deze woorden in de mond nam als reactie op 't pesten.
dan dacht ik vaak: sinds wanneer is een ander psychisch/lichamelijk aftakelen d.m.v. zulk gedrag ´´een grapje´´??:(:(

er zijn er die hierom zelfmoord gepleegd hebben, omdat ze het leven als gevolg van het pestgedrag niet meer aankonden.
de pestkop vergeet later wat ie de ander aangedaan heeft, maar de gepeste kan getekend zijn voor de rest van z'n leven....:/
Ik ben gelukkig geen ouder. En het zijn niet de ouders die dat als argument gebruiken maar de scholen. De ouders zeggen dat hun kind dat doet want het is zo een lieverd. Yeah right, keep on f*****g dreaming.

Helaas heb ik nu dus officieel het label PTSD hier door.

En ik zal best mee willen doen, maar zoals ik al zei, er verandert niks…
 
leuk bedacht, maar 't school-personeel zover krijgen dat die de pestkoppen van school trapt lijkt mij effectiever...

Schorsing helpt niks, sterker nog, in mijn geval zorgde het ervoor dat het pesten erger werd, als soort van vergelding...

Van school af trappen lijkt me te moeilijk.... recht op onderwijs, en scholen krijgen een zakje geld per leerling...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan