20 Juli circuit zolder: Wie komen er allemaal????

Present 20 juli ?

  • Ja.

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee.

    Stemmen: 1 5,3%
  • Er is geen plaats meer.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan mijn grote verhalen van het forum dan toch niet waarm

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19
als iemand nog alle foto's wil sturen naar mij? :} (en broertje ;) )

jgmulder AT gmail.com (de grijze RS 250 )
geraldm17@hotmail.com (de rode honda firestorm)
 
Ik heb geen foto's dit keer helaas. Mijn vriendin was verhinderd, dus kon geen camera meenemen '(

Ik heb jullie overigens ook niet gezien, terwijl ik wel wat rondgekeken heb...

En in dezelfde groep reden we ook niet :N
 
Ik heb geen foto's dit keer helaas. Mijn vriendin was verhinderd, dus kon geen camera meenemen '(

Ik heb jullie overigens ook niet gezien, terwijl ik wel wat rondgekeken heb...

En in dezelfde groep reden we ook niet :N

wij reden dus in de groep rood(minder snel) en wij stonden dus achter de pit boxen
samen met maurice van de camping in heerlen 'in den hof' blauwe bus, waren met 7 man 2xCbr600rr,1xCbr600f,1xRs250,1xFzr,1xRsv,1xVtr
anders kijk maar ff www.motor-forum.nl/forum/topic.php/138462/43
 
wij reden dus in de groep rood(minder snel) en wij stonden dus achter de pit boxen
samen met maurice van de camping in heerlen 'in den hof' blauwe bus, waren met 7 man 2xCbr600rr,1xCbr600f,1xRs250,1xFzr,1xRsv,1xVtr
anders kijk maar ff www.motor-forum.nl/forum/topic.php/138462/43
Ik heb jullie daar wel gezien. Nog ff staan lullen met Erwin.
Helaas heb ik alleen foto's van groep blauw (snel)....
 
Helaas niet! Stond toevallig erg vaak met Richard en Barry erop.

Ik zag wel veel foto's van jou op circuitfoto.be.
De eerste serie is het mooist qua opname / sportieve pose.
En daar sta jij 4x bij en ik niet!! :(
Andere twee series vond ik niet erg mooi.

Ik had je filmpje al goed bestudeerd, maar kon mezelf niet herkennen.
 
Helaas niet! Stond toevallig erg vaak met Richard en Barry erop.

Ik zag wel veel foto's van jou op circuitfoto.be.
De eerste serie is het mooist qua opname / sportieve pose.
En daar sta jij 4x bij en ik niet!! :(
Andere twee series vond ik niet erg mooi.

Ik had je filmpje al goed bestudeerd, maar kon mezelf niet herkennen.


Denk dat je me nu een aanziet voor RIHEN op die Blauwe R6 ik ben diegene op de grijze R6 ;)

This is me
full
 
Wij stonden redelijk aan het einde van het paddock.
Peter was leuk je even gesproken te hebben :)

Even een foto, maakt het wat duidelijker:

full
 
Hallo, Een vraag die jullie wellicht naar ervaringen op de circuit dagen kunnen beantwoorden,

Wat is nu precies het verschil tussen "snel" en "minder snel" ?
Ik kan het niet concreet gevonden krijgen en kan durf ook niet te zeggen in welke categorie ik me het dus het beste in kan schrijven.

Wordt er gekeken naar het aantal pk's, je rondetijden, en moet je jezelf kwalificeren om in een groep ingedeeld te worden ?

Ik rij zelf een CBR 400 RR die in de bochten menig pk monster bij kan houden, op de rechte stukken leg je het natuurlijk af...maar de vraag is dus, zit ik jullie in de weg als ik met m'n 400tje in de groep "snel" rijd ?

Volgens een aantal kenissen met circuit ervaring wordt ik juist opgehouden in de klasse "minder snel", maar ik heb zelf dus nog geen circuit ervaring en was benieuwd naar jullie mening.

Dan is er natuurlijk ook nog zoiets als stuurmanskunsten, maar dat wilde ik even buiten beschouwing laten, t gaat alleen effe om een indicatie..

Bedankt!
Groeten Bart
 
als je geen ervaring hebt.. neem de laagste klasse en leer het circuit kennen. Mocht je duidelijk sneller zijn dna de rest kan je altijd verzoeken of je een klasse hoger mag. doen ze niet zo moeilijk over.
 
er word gekeken naar ronde tijden
en die 10 sec op het rechte stukvalt wel mee
de rerst bestaat uit bochten enzo
en toen wij op zolder waren reed er zelf een 125cc mee met de groep snel en soms met de allersnelste
dus zegt ook wel genoeg

en overstappen is altijd wel zo geregeld
want zit je in de verkeerde groep kan het ook nog eens gevaarlijk zijn

dus veeel plezier :)
 
Hallo, Een vraag die jullie wellicht naar ervaringen op de circuit dagen kunnen beantwoorden,

Wat is nu precies het verschil tussen "snel" en "minder snel" ?
Ik kan het niet concreet gevonden krijgen en kan durf ook niet te zeggen in welke categorie ik me het dus het beste in kan schrijven.

Wordt er gekeken naar het aantal pk's, je rondetijden, en moet je jezelf kwalificeren om in een groep ingedeeld te worden ?

Ik rij zelf een CBR 400 RR die in de bochten menig pk monster bij kan houden, op de rechte stukken leg je het natuurlijk af...maar de vraag is dus, zit ik jullie in de weg als ik met m'n 400tje in de groep "snel" rijd ?

Volgens een aantal kenissen met circuit ervaring wordt ik juist opgehouden in de klasse "minder snel", maar ik heb zelf dus nog geen circuit ervaring en was benieuwd naar jullie mening.

Dan is er natuurlijk ook nog zoiets als stuurmanskunsten, maar dat wilde ik even buiten beschouwing laten, t gaat alleen effe om een indicatie..

Bedankt!
Groeten Bart


Nou Bart, ik zou eens bij minder snel beginnen. Je moet toch het circuit verkennen , rempunten zoeken en natuurlijk de lijnen. Wanneer je die onder de knie hebt kun je gaan spelen.

Ik kan je verzekeren dat je een 1000 de snot in de ogen kunt rijden met jou 400. Jou bochtensnelheid ligt veel hoger en je kunt veel later remmen voor een bocht omdat je lichter bent maar vooral omdat je niet zo hard aankomt als een 1000.
Het punt is het lef om de voordelen te gebruiken.
Dat is ook met zo'n 125, deze moeten het gewoon van de bochtensnelheid en het laat remmen hebben.

Mocht je net als ik op 20 July naar 2 á 3 sessie zoiets hebben dat je meer met inhalen bezig bent dan met rijden, dan mag je overwegen om een groep sneller te gaan rijden.

Alleen ben ik toen niet bij de experts gegaan omdat ik het leuker vond om in de groep te rijden waar de rest in reed. Wij hadden toen 4 groepen Beginners, gevorderden, snel en experts. Omdat dit een no DB dag was er ook competitierijders bij zaten.
 
Ik kan je verzekeren dat je een 1000 de snot in de ogen kunt rijden met jou 400. Jou bochtensnelheid ligt veel hoger en je kunt veel later remmen voor een bocht omdat je lichter bent maar vooral omdat je niet zo hard aankomt als een 1000.
Het punt is het lef om de voordelen te gebruiken.
Dat is ook met zo'n 125, deze moeten het gewoon van de bochtensnelheid en het laat remmen hebben.

Nou een 1000 kan wel heel veel snelheid goedmaken puur op acceleratie. Ik heb me behoorlijk geeergerd aan een $#@!^%-debiel op een zwarte kawa zx10r. Op een recht stuk enorm snel en bij elke bocht verdedigende lijn ( :? why? ) en rijden als een dweil. |( Maar uiteindelijk isie toch sneller... :X
 
Nou een 1000 kan wel heel veel snelheid goedmaken puur op acceleratie. Ik heb me behoorlijk geeergerd aan een $#@!^%-debiel op een zwarte kawa zx10r. Op een recht stuk enorm snel en bij elke bocht verdedigende lijn ( :? why? ) en rijden als een dweil. |( Maar uiteindelijk isie toch sneller... :X

Komt me bekend voor (niet 20 Juli). verdedigende lijnen rijden :X Net of het competitie is. Voor het rechte stuk achterom kijken en vervolgens zo'n slome lijn aan de binnekant van de bocht rijden :Z Zeer vermoeiend zo iemand. gezien je dus ook niet echt goed weet wat ie gaat doen, is zo iemand moeilijk in te halen.
 
Nou een 1000 kan wel heel veel snelheid goedmaken puur op acceleratie. Ik heb me behoorlijk geeergerd aan een $#@!^%-debiel op een zwarte kawa zx10r. Op een recht stuk enorm snel en bij elke bocht verdedigende lijn ( :? why? ) en rijden als een dweil. |( Maar uiteindelijk isie toch sneller... :X


Komt me bekend voor (niet 20 Juli). verdedigende lijnen rijden :X Net of het competitie is. Voor het rechte stuk achterom kijken en vervolgens zo'n slome lijn aan de binnekant van de bocht rijden :Z Zeer vermoeiend zo iemand. gezien je dus ook niet echt goed weet wat ie gaat doen, is zo iemand moeilijk in te halen.

Als je hem iedere keer bijkomt bij de bochten dan moet je hem eruit remmen en wanneer dit niet lukt pak je hem buitenom in de bocht. Dus rem je nog iets later en pak je een ruimere lijn.
Maar het eenvoudigste blijft gewoon aan de binnenkant eruit remmen en erlangs zetten. Dan moeten ze je wel voor laten gaan.
Gewoon beetje aso zijn. Ik vind alle 1000 nl aso's :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan