20 Juli circuit zolder: Wie komen er allemaal????

Present 20 juli ?

  • Ja.

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee.

    Stemmen: 1 5,3%
  • Er is geen plaats meer.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan mijn grote verhalen van het forum dan toch niet waarm

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Ff de tijden van vorig jaar verbeteren. Heb alleen geen idee wat ik toen reed :+ . Maar ging zeker erg leuk!

Rondetijden zijn niet belangrijk, gewoon lekker rijden.
Hoe lekkerder je rijd, hoe meer vertrouwen en dan komen de rondetijden vanzelf goed. ;)
edit: mischien handig om te vermelden welke motoren er gereden worden? (voor de herkenbaarheid :P )
48 --> R.I.H.E.N.
47 --> NrGiZeR

full
 
Laatst bewerkt:
@ P-Barry -----> bitaktus_snellus (rsv :N ) rs 250 :Y

En 1 toevoegen ik rijd ook VTR 1000 F
*O* *O*
heb echt zin :]
 
vanwege mijn gebroken enkel ga ik nergens rijden dit jaar ... -O- -O- -O-
ik ben wel in 10-4-2006 geweest met knalpotpruster a.k.a thunderaceerik

was een zeer leuke dag en wil nog meer op zolder gaan rijden
full
 
Laatst bewerkt:
ik deed wel nivo1 O-) O-) nivo 1+ wil ik nog een paar doen en daarna nivo2 :Y })
allemaal alvast veel plezier :Y
deze foto vind ik zelf het beste ... O-)
full
 
vanwege mijn gebroken enkel ga ik nergens rijden dit jaar ... -O- -O- -O-
ik ben wel in 4-10-2006 geweest met knalpotpruster a.k.a thunderaceerik
was een zeer leuke dag en wil nog meer op zolder gaan rijden

Wist niet dat ze dit jaar in Oktober dagen verkochten op zolder.

Had je droog weer toen, boek ik me die dag nu ook meteen.
 
Ik rij voorlopig nog op een zx-6r, je weet nooit :)

Waarschijnlijk kan mijn pits-loes niet mee -O-
Edit: gaat misschien wel mee :)
 
Laatst bewerkt:
verdikke, die meot jij juist mee man!

Ik bedoel we zijn met een groepje: Erwinner, grayson,vtr rex, cbr600rrtim, bitaktus snellus en ik en dat betkent hormonen :9 :9

dus kom maar door met dat pitspoesje ;) })
 
Wist niet dat ze dit jaar in Oktober dagen verkochten op zolder.

Had je droog weer toen, boek ik me die dag nu ook meteen.

jajaja ik snap het al ......
sorry ik bedoel `10 APRIL O-) O-) O-)
ff niet opgelet ....

 
Laatst bewerkt:
Gisteren weer mooi weer gehad :Y

1.56's gereden (om en nabij). Het was er veel te druk en er waren weer ongeloofelijk veel mensen die dachten veel sneller te zijn dan ze waren '(
Kun je elke ronde 5 mensen gaan inhalen, dat wordt je soms wel beu vooral als met 7 man tegelijkertijd door een bocht proberen te gaan en je dus zowat met het handje in de zij moet wachten tot ze uitgespeeld zijn en je er langs kunt...

Dat ze daar niks aan doen, mensen hergroeperen :(
Ik verdom het ook om me in te schrijven in de snelste groep met die tijd. Ga ik daar zelf weer mensen in de weg rijden. Problemen verplaatsen dus...
 
Gisteren weer mooi weer gehad :Y

1.56's gereden (om en nabij). Het was er veel te druk en er waren weer ongeloofelijk veel mensen die dachten veel sneller te zijn dan ze waren '(
Kun je elke ronde 5 mensen gaan inhalen, dat wordt je soms wel beu vooral als met 7 man tegelijkertijd door een bocht proberen te gaan en je dus zowat met het handje in de zij moet wachten tot ze uitgespeeld zijn en je er langs kunt...

Dat ze daar niks aan doen, mensen hergroeperen :(
Ik verdom het ook om me in te schrijven in de snelste groep met die tijd. Ga ik daar zelf weer mensen in de weg rijden. Problemen verplaatsen dus...


Zou ik toch maar 'ns proberen om je in de snellere groep in te schrijven.
Dat is de enige oplossing.

Het grote probleem bij MSS is dat ze gewoon VEEL maar ook VEEEEEEL te VEEL inschrijvingen per dag inboeken. Als ze er iedere sessie 10 man minder erop laten, moet je 'ns kijken wat je dan lekker kunt rijden. :(
 
Zou ik toch maar 'ns proberen om je in de snellere groep in te schrijven.
Dat is de enige oplossing.

Het grote probleem bij MSS is dat ze gewoon VEEL maar ook VEEEEEEL te VEEL inschrijvingen per dag inboeken. Als ze er iedere sessie 10 man minder erop laten, moet je 'ns kijken wat je dan lekker kunt rijden. :(

Ik stond ingeschreven bij groep snel (groepen: beginners/ ervaren/ snel/ zeer snel) Keus genoeg dus zou je zeggen.

Als het 20 juli weer zo is als vandaag dan ga ik dat maar doen...

Wat let MSS eigenlijk de tijden te registreren voor eigen doeleinden zoals groeps indeling...? Kunnen ze het rijden wel leuker maken :Y
 
Ik stond ingeschreven bij groep snel (groepen: beginners/ ervaren/ snel/ zeer snel) Keus genoeg dus zou je zeggen.

Als het 20 juli weer zo is als vandaag dan ga ik dat maar doen...

Wat let MSS eigenlijk de tijden te registreren voor eigen doeleinden zoals groeps indeling...? Kunnen ze het rijden wel leuker maken :Y


Dat doen ze ook :Y

Maar tijdens het inschrijven kun je zo van groep veranderen B|

Ook al doe je 3 min. over een rondje
 
Dat doen ze ook :Y

Maar tijdens het inschrijven kun je zo van groep veranderen B|

Ook al doe je 3 min. over een rondje

Hmm is dat zo ja? Mij hebben ze nooit gezegd zo van, he barry jij reed een ... de vorige keer dus hebben we je ingedeeld in groep ...

Bij jou wel voorgekomen?
 
Hmm is dat zo ja? Mij hebben ze nooit gezegd zo van, he barry jij reed een ... de vorige keer dus hebben we je ingedeeld in groep ...

Bij jou wel voorgekomen?

Alleen wanneer je alle rondjes onder de 1:30 rijd, komen ze kijken wie je bent :+
 
ja dat geloof ik _O- Maar dan hoeven ze mij ook niet meer te vertellen dat ik hard ga, daar ben ik dan zelf ook wel achter :+
 
Hmm is dat zo ja? Mij hebben ze nooit gezegd zo van, he barry jij reed een ... de vorige keer dus hebben we je ingedeeld in groep ...

Bij jou wel voorgekomen?


Vraag maar eens aan Peter waar die transponders voor zijn :Y

En niet alleen voor geluid :X

Tenminste dat zei die de vorige keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan