20 Juli circuit zolder: Wie komen er allemaal????

Present 20 juli ?

  • Ja.

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee.

    Stemmen: 1 5,3%
  • Er is geen plaats meer.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan mijn grote verhalen van het forum dan toch niet waarm

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19

P-Barry

MF veteraan
29 feb 2004
5.819
1
Omg. Eindhoven
Als ik het zo hier en daar goed gelezen heb is mf goed vertegenwoordigd :Y

20 Juli op circuit zolder (BE).
Open uitlaten (geen db limiet).

Organisatie: http://www.motorsportschool.nl/
Info circuit: www.circuit-zolder.be

full


Zet hier even neer of je ook komt en in welke groep snel of minder snel dan weet je misschien wie jou voorbij komt (of andersom) en kan er na afloop hier na-geouwehoerd worden over de dag.
Er zijn ook verschillende mensen die zullen filmen zowel onboard als vanuit de omloop die hier waarschijnlijk later wel zullen verschijnen :}

Tot dusver:

Groep minder snel:

- P-Barry (R6 2004, blauw)
- gewoon snel (Anniversary R1 2006, geel)
- ZXRAAS (ZXR750, groen)
- Ronald84 (ZX6R 2003, groen)
- Polleke (sv650) motorprobs. Annulering.
- hutskie (CBR600RR, geel)
- Vienus (R6 Rossi) RBW kwijt. Annulering.
- Erwinner FZR600R
- CBR600RRTIM (CBR600RR, rood)
- Kawamenneke (ZX6R 2004, groen)
- R1Daan (R1, blauw)
- UPP Racing (CBR600RR, zwart)
- Grayson(CBR600F)
- Bitaktus_snellus (RS250)
- kameraad Cbr6rr (CBR600RR 2003) gecrashed. Annulering.
- wannes (CBR600RR)
- Vtr-rex (VTR1000F)

Groep snel:

- R.I.H.E.N (R6, blauw)
- NrgiZeR [R6, zilver)
- ZXTEUN (ZX10, blauw)
- Mille Merckel
- Peter1972 (R1 blauw)
- HansGSX-R
- Jasa-GSXR
- BOE[R1]
- Bart Scheepers
- Cbr6rr (GSXR750 K6)
- Powergixxer

Supporters/ fans:

- Girlie (R.I.H.E.N)
- Tijgerr (NrGiZeR)
 
Laatst bewerkt:
Summer gaat zich er idd niet aan wagen, dus ik ga me er maar aan wagen :Y Moet alleen nog een backprotector regelen :)
 
Summer gaat zich er idd niet aan wagen, dus ik ga me er maar aan wagen :Y Moet alleen nog een backprotector regelen :)

Ja backprotectors hebben ze daar eventueel liggen (te koop)...

Ze controleren er niet op, ook al staat er verplicht maar is natuurlijk wel ten zeerste aan te raden er wel 1 te dragen...
 
hahahah oja ik ga ook mee gisteren betaald zal die peter zo eens bellen.
back ding ga ik van de week wel halen
 
Ik heb afgelopen maandag op Zolder gereden, even een tip voor iedereen die 20-07 gaat:

Rij je met een niet originele demper, monteer een DB killer. Ook al is het een hele stille demper. Ik mocht maandag bij de organisatie 20 euro aftikken voor een rond stukje ijzer (zij noemden het een DB killer), anders kwam ik niet door de keuring...
Naar mij of de uitlaat werd verder niet geluisterd, terwijl het een speciaal gemodificeerde uitlaat betreft (12 cm verlengd, nieuw binnenwerk).

Het zag er naar uit alsof iedereen die niet met een originele uitlaat verscheen zo'n ding in de maag gesplitst kreeg.....
 
Ik zie je "fans"-lijstje nergens?

Als "fan" van R.I.H.E.N. ga ik zeker mee de 20ste!

[me]Girlie hoopt dat ze nog vrij kan krijgen voor 20 juli.... O-) [/me]
 
Ik heb afgelopen maandag op Zolder gereden, even een tip voor iedereen die 20-07 gaat:

Rij je met een niet originele demper, monteer een DB killer. Ook al is het een hele stille demper. Ik mocht maandag bij de organisatie 20 euro aftikken voor een rond stukje ijzer (zij noemden het een DB killer), anders kwam ik niet door de keuring...
Naar mij of de uitlaat werd verder niet geluisterd, terwijl het een speciaal gemodificeerde uitlaat betreft (12 cm verlengd, nieuw binnenwerk).

Het zag er naar uit alsof iedereen die niet met een originele uitlaat verscheen zo'n ding in de maag gesplitst kreeg.....
Even erbij vermelden dat dit een circuitdag is voor Open uitlaten :)
 
Ik zie je "fans"-lijstje nergens?

Als "fan" van R.I.H.E.N. ga ik zeker mee de 20ste!

[me]Girlie hoopt dat ze nog vrij kan krijgen voor 20 juli.... O-) [/me]

Als "fan" van NrGiZeR ga ik ook zeker mee de 20ste! Heb reeds vrij gevraagd *O* *O*
 
Ik heb afgelopen maandag op Zolder gereden, even een tip voor iedereen die 20-07 gaat:

Rij je met een niet originele demper, monteer een DB killer. Ook al is het een hele stille demper. Ik mocht maandag bij de organisatie 20 euro aftikken voor een rond stukje ijzer (zij noemden het een DB killer), anders kwam ik niet door de keuring...
Naar mij of de uitlaat werd verder niet geluisterd, terwijl het een speciaal gemodificeerde uitlaat betreft (12 cm verlengd, nieuw binnenwerk).

Het zag er naar uit alsof iedereen die niet met een originele uitlaat verscheen zo'n ding in de maag gesplitst kreeg.....

20 julie is open uitlaten ;) *O* *O* *O* *O*
 
Ja... ik sta er ook bij *O* *O* *O*

Ff de tijden van vorig jaar verbeteren. Heb alleen geen idee wat ik toen reed :+ . Maar ging zeker erg leuk!

full



edit: mischien handig om te vermelden welke motoren er gereden worden? (voor de herkenbaarheid :P )
 
Summersolstice (wordt vervangen door Grayson) => Grayson (CBR600F)
 
Terug
Bovenaan Onderaan