200+wheelies wie? en waar?

200+ is niet zo moeilijk, 50- is moeilijker als je een lange wheelie wilt maken.

Ro
 
Er rijdt in Zuid-Holland een gele Blackbird rond. Die vent trekt met 200+ wel wheelies...courtesy of the TURBO die hij heeft ingebouwd.
 
Rico op die ex-gixxer van hem (hij zal het gaan missen, en ik ook :P ). Die waren altijd super om te zien. Boven 200 (in 5 e versnelling), en dan landen met de rook van de wielen af (aan beide kanten 1,5 meter rook). Maar misschien dat mijn Kawa er na de ingreep straks wel zin in heeft om z'n voorwiel ook bij 140+ omhoog te gooien. Dat zit er nu helaas niet in.
 
Op de Baars komt vaak ene Joost uit Goirle op een rooie FireStorm met Remus dempers. Hij kan verreweg het beste wheelyen van iedereen die ik ken, incl. RRR1, Max, Rico etc.

Hij haalt met zijn Firestorm ook een stukje boven de 200 in zijn 5, maar hij heeft eigenlijk te weinig vermogen. Maar hij beheerst de kunst van het "langzaam accelereren" erg goed, en houdt het echt kilometers vol. Ook wisselt hij netjes van rijstrook, kijkt ie zelfs bij over zijn schouder! 8-) . No shit...
Trekt dat ding ook van drempel tot drempel op het achterwiel, met speels gemak...

Zijn vast wel meer mensen die hem kennen. Kan trouwens een aardig potje sturen ook.
 
Heeft iemand misschien Piccies van zo'n landing met het voorwiel? Lijkt me een mooi gezicht.

Greetz,
Vinz (kan alleen een wheelie op zijn mountainbike)
 
180 zijn 3 en dan gas los/gas erop met een rukje aan het stuur alleen boven 220 gaat ie een beetje zwabberen, maar ik kan hem niet GVD op een snelheid houden...bijv constant 140 ofzo, moet altijd versnellen totdat ie begint te zwabberen. maar schakelen met wheelies gaan nu ook goed. tot vorig jaar snapte ik er geen touw van en nu :9~
 
Een vriend van me die kende iemand die ook een wheelie met 200 kon maken op z'n Fireblade. Met de nadruk op kon. Die gast had geen stuurdemper en ging, nadat hij neerkwam, een beetje sightseeing boven het asfalt. Die gast heeft dus zowel links als recht de vangrail meerdere malen achter elkaar gezien denk hierbij aan het zogeheten flipperkast effect. |( |( Hij heeft de mazzel dat hij nu wel weer rijdt, het jammere hiervan is dat hij nu scooter rijdt.
 
Een vriend van me die kende iemand die ook een wheelie met 200 kon maken op z'n Fireblade. Met de nadruk op kon. Die gast had geen stuurdemper en ging, nadat hij neerkwam, een beetje sightseeing boven het asfalt. Die gast heeft dus zowel links als recht de vangrail meerdere malen achter elkaar gezien denk hierbij aan het zogeheten flipperkast effect. |( |( Hij heeft de mazzel dat hij nu wel weer rijdt, het jammere hiervan is dat hij nu scooter rijdt.

volgens mij is dat het risico van het vak, want je weet dat zoiets kan gebeuren dan, maar jah het is en blijft kut en die kennis van die vriend van je heeft veel geluk gehad denk
 
Op de Baars komt vaak ene Joost uit Goirle op een rooie FireStorm met Remus dempers. Hij kan verreweg het beste wheelyen van iedereen die ik ken, incl. RRR1, Max, Rico etc.

Hij haalt met zijn Firestorm ook een stukje boven de 200 in zijn 5, maar hij heeft eigenlijk te weinig vermogen. Maar hij beheerst de kunst van het "langzaam accelereren" erg goed, en houdt het echt kilometers vol. Ook wisselt hij netjes van rijstrook, kijkt ie zelfs bij over zijn schouder! 8-) . No shit...
Trekt dat ding ook van drempel tot drempel op het achterwiel, met speels gemak...

Zijn vast wel meer mensen die hem kennen. Kan trouwens een aardig potje sturen ook.


jep Joost heb het onder de knie met zijn twin

lekker beheerst doet ie dat...

petje af 8-)
 
mmmmmmmm, dit kan maar één johnnie zijn!!!

met de groeten uit Tolkamer.

P.S. die wheelies van Johnnie heb ik live mogen aanschouwen. Inderdaad een flinke rookwolk van dat voorwiel bij het landen. Cool!
 
Terug
Bovenaan Onderaan